قانون جذب پول با هدایت ضمیر ناخودآگاه

قانون جذب پول با هدایت ضمیر ناخودآگاه

همانطور که درمقاله قبلی خود گفتم قانون جذب، چیزی نیست به جز سیستم هدایت خودکار ضمیر ناخودآگاه که بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده ما را به سوی هدفی خاص پیش می برد.

در این مقاله می خواهیم توضیح دهیم چگونه می توانیم با کمک سیستم هدایت خودکار ضمیر ناخودآگاه و احساسات شهودی که از آن دریافت می کنیم، در قانون جذب پول موفق شویم.

قانون جذب پول و ضمیر ناخودآگاه

همانطور که در مقاله قبلی به نام نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه گفتم، ضمیر ناخودآگاه قابلیت فوق العاده ای در دریافت میلیون های بایت اطلاعات در ثانیه دارد. در نتیجه با تحلیل و آنالیز این اطلاعات به صورت صحیح، می تواند نشانه هایی از هدف را پیدا کند.

سپس با ارسال احساسات شهودی ما را ترغیب به یک تصمیم خاص یا یک انتخاب خاص کند. یا در مواقع لزوم حسی در ما ایجاد کند که کاری درست است و باید انجامش دهیم. احساسات شهودی همچنین باعث خلاقیت می شود و خلاقیت هم عامل اصلی موفقیت در کسب و کار و جذب پول است ( نگاه کنید به نیروی هدایت کننده شهودی در ناخودآگاه – حس ششم).

برای اجرای قانون جذب پول باید به یاد داشته باشیم، احساسات شهودی یا حس ششم فقط بخش کوچکی از نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه است و ضمیر ناخودآگاه روش های بسیار دیگری نیز برای هدایت ما دارد که خود از آن آگاه نیستیم.  اما همه این ها وقتی به درستی نتیجه می دهد که ناخودآگاه را به درستی برنامه ریزی کرذه باشیم.

زیرا اگر ضمیر ناخودآگاه خود را به درستی برنامه ریزی نکنید، نیروی هدایت پنهان و احساسات شهودی که بر اساسش دریافت می کنیم چیزی به جز آسیب به همراه نخواهد داشت ( نگاه کنید به ضمیر ناخودآگاه چیست؟).

نیروی هدایت پنهان همچنین می تواند باعث ارسال احساس انگیزه در ما شود و یا با ایجاد یک حس شهودی، ما را ترغیب به کاری خاص یا یادگیری مهارتی خاص کند.

هدایت ناخودآگاه به سمت جذب پول

قانون جذب پول چیزی نیست به جز هدایت ناخودآگاه با استفاده از حس ششم به سوی ثروت و شهرت. برای اینکه بهتر با فرایند قانون جذب پول آشنا شوید اجازه دهید یک مثال بزنم که در آن با عملکرد نیروی هدایت پنهان آشنا شوید. برای مثال ضمیر ناخودآگاه ممکن است در تابلوی تبلیغات به جمله ای برخورده باشد که نوشته سمینار کسب و کار اینترنتی اما از آنجایی که در آن لحظه توجه به رانندگی در اولویت بوده است شما را متوجه آن نمی کند.

سپس ناخودآگاه بر اساس داده های قبلی تاثیر یادگیری کسب و کار اینترنتی را نیرومند می پندارد. سپس برای اینکه شما را متوجه آن کند، حس دانلود آهنگی خاص را در شما ایجاد می کند. دلیل انتخاب آن آهنگ این است که قبلا در آن وبسایت بوده و می دانسته تبلیغاتی در زمینه کسب و کار وجود دارد.

آنگاه وقتی وارد آن سایت شدید و توجه شما به آن مطلب جذب شد و آن مطلب را باز کردید، با ارسال یک حس شهودی، ایده جست و جوی واژه سمینار کسب و کار اینترنتی در شهر… را به شما می دهد. سپس با جست و جوی آن عبارت متوجه آن سمینار می شوید.

سخن آخر

برای موفقیت در قانون جذب پول باید بدانید ناخودآگاه نمی تواند با یک پیغام جامع و کامل در لحظه همه چیز را به شما منتقل کند. دلیل اینکه ناخودآگاه از ابتدا نمی تواند یک پیغام را برای ما ارسال کند این است که نیاز دارد با توجه به شرایط کنونی و موقعیتی که در آن هستیم هدایت مان کند.

به همین دلیل با ترغیب ما به انجام سلسله ای از رویدادها و اقدامات، ما را به هدف نهایی خود می رساند یا ما را نسبت به چیزی که در راستای هدف نهایی است آگاه می کند. اما مجدد تاکید می کنم این رویداد فقط زمانی رخ می دهد که ضمیر ناخودآگاه تان را برای ثروت مند شدن به درستی برنامه ریزی کرده باشید ( نگاه کنید برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ).

نکته بعدی دیگر که باعث می شود ناخودآگه فقط در رابطه با رویداد همان لحظه بتواند ما را هدایت کند، ویژگی حس ششم یا همان احساس شهودی است. احساسات شهودی فقط در رابطه با رویداد کنونی که در لحظه اتفاق می افتد می توانند ارسال شوند.

پس همه رویدادهایی که از آن به عنوان شانس یاد می شود در واقع تحت تاثیر نیروی هدایت پنهان ضمیر ناخودآگاه و احساسات شهودی مرتبط با آن صورت می گیرد. چقدر ضمیرناخودآگاه برای رسیدن به هدفی خاص بهتر برنامه ریزی شده باشد، نیروی هدایت پنهان، دقیق تربرای آن هدف ارسال می شود.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

نوین بینش یک وبسایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد ضمیر ناخودآگاه در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

ایده های پولساز اینترنتی

پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان

کسب درآمد میلیونی از اینترنت

قانون جذب عشق از راه دور با هدایت ضمیر ناخودآگاه

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *