ایده های پولساز اینترنتی

در عصر اینترنت می توان با کارآفرینی از طریق اینترنت در خانه و در هر زمان درآمد مورد نیاز خود را به دست آورد. اگر در قرن ۲۱ متولد شده اید پس شما خوش شانس هستید زیرا گزینه های ساده ی زیادی برای پولدار شدن وجود دارد که راه اندازی آن ها به هیچ سرمایه ای نیاز ندارد.

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز با کمترین سرمایه هستید می توانید از ایده های زیر کمک بگیرید:

 

۱٫ وبلاگ نویسی

یکی از راه های پول در آوردن در دنیا وبلاگ نویسی است. وبلاک نویسی شامل تولید محتوای با کیفیت و مفید برای مخاطبان در اینترنت می باشد. اگر فکر می کنید در زمینه ی خاصی اطلاعات کافی دارید می توانید این اطلاعات از طریق وبلاگ به اشتراک گذاشته و مخاطبان زیادی جذب کنید. هرچقدر محتویات وبلاگ شما بیشتر باشد بازدید کننده ی بیشتری خواهید داشت و در نتیجه پول بیشتری به دست می آورید. بازدید کننده ی بالا به شما این امکان را می دهد که از طریق فروش محصولات، حق عضویت اعضا و یا تبلیغات درآمد کسب کنید.

حتی اگر تخصصی در زمینه نویسندگی نداشته باشید با تکنیک هایی که در مقاله “رایگان در صفه اول گوگل قرار بگیرید” آموزش داده ایم  می توانید به سادگی و بدون دانش قبلی محتوایی تولید کنید که بازدید فراوان داشته باشد.

۲٫ بوتیک آنلاین

اگر در زمینه ی پوشاک سلیقه ی خوبی دارید و به روز هستید اما پولتان برای راه اندازی یک فروشکاه کافی نیست می توانید با یک وبسایت یا وبلاگ بوتیک آنلاین راه اندازی کنید. مزیت فروشگاه آنلاین این است که مشتریان شما به تنها به یک محله یا هر خاص محدود نمی شوند و شما می توانید از سراسر کشور مشتری جذب کنید. برای پیشرفت فروشگاه خود و جذب مشتری باید اعتماد مردم را جلب کنید و به آن ها خدمات با کیفیت و ارزان ارائه دهید ( نگاه کنید به ۸ نکته مثبت در مورد کسب درآمد اینترنتی).

۳٫ تولید محتوا

اگر نویسنده ای خلاق هستید و زمان کافی دارید می توانید درآمد خوبی از اینترنت کسب کنید. سایت های زیادی وجود دارند که با نویسندگی برای آن ها می توانید درآمد خوبی داشته باشید. شما می تونید در خانه و در هر زمان کار خود را انجام دهید و پول درآورید ( نگاه کنید به کسب درآمد آسان با تولید محتوا).

۴٫ کتاب فروشی آنلاین

افراد زیادی در دنیا عاشق کتاب هستند و هر هزینه ای برای کتاب پرداخت می کنند. شما می توانید انواع کتاب ها، از جمله کتاب های صوتی و دیجیتال را با موضوعات و نویسندگان مختلف در سراسر جهان به فروش برسانید. همچنین می توانید کتاب های چاپ شده را با قیمتی بهتر از فروشگاه ها در اختیار مردم قرار دهید ( نگاه کنید به ۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی).

۵٫ تبلیغلت در شبکات اجتماعی رسانه های

اگر زمان کافی داشته و با شبکه های اجتماعی و الگوریتم های آن ها به خوبی آشنا باشید میتوانید مدیر با تولید محتوا و افزایش اعضای خود در شبکات اجتماعی خود به تبلیغ شرکت های بزرگ بپردازید (نگاه کنید به کسب درآمد از طریق اخذ تبلیغات). البته برای مدیریت شبکه های اجتماعی نیاز به مهارت هایی دارید که می توانید با کمی مطالعه و تحقیق آن ها را به دست آورید. با این کار می توانید در هر زمان و هر جایی که هستید درآمد کسب کنید ( نگاه کنید به پولدار شدن از طریق شبکات اجتماعی-الگوی کسب و کار)

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۵ مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

راه های پول درآوردن از اینترنت

پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد میلیونی از اینترنت

کسب درآمد اینترنتی از طریق سیستم همکاری در فروش

میلیاردر شدن از طریق اینترنت

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

ایده های کسب و کار اینترنتی. ایده های پولسازی. ایده های پولساز خانگی. سایت کار اینترنتی. کسب و کار مجازی. ایده های ناب اقتصادی. ایده های پولساز هنری. ایده های پولساز کشاورزی