میخواهم میلیونر شوم

اگر می خواهید میلیونر شوید اولین توصیه ی من به شما این است که ابتدا افراد میلیونر را پیدا کرده، با آن ها صحبت کنید و تا می توانید از آن ها بیاموزید.

این افرادی راهی را که شما در ابتدای آن قرار دارید تا آخر رفته اند و می توانند شما را از این مسیر آگاه کنند و در مورد هرچه پیش روی شماست برایتان توضیح دهند.

در این مقاله به شما می گویم اگر می خواهید میلیونر شوید باید چه کار انجام دهید.

برای میلیونر شدن باید این کارها را انجام دهید:

  • به جای خیالات بیهوده رویاپردازی کنید: من دوستان زیادی دارم که می خواهند میلیونر شوند اما هیچ کاری برای نزدیک شدن به اهدافشان انجام نمی دهند. درواقع آن ها رویایی ندارند و فقط بیهوده خیال پردازی می کنند. اگر واقعا می خواهید میلیونر شوید باید برای آن کاری انجام دهید. (نگاه کنید به راه رسیدن به آرزوها)
  • با کار کردن برای دیگران میلیونر نمی شوید: میلیونر شدن تنها زمانی سریع اتفاق می افتد که کسب و کار خودتان را داشته باشید. اگر کمی فکر کنید متوجه می شوید که با کار کردن برای دیگران میلیونر نمی شوید. بعضی افراد با شنیدن این جمله می ترسند زیرا تصور می کنند منظور از کسب و کار راه اندازی یک شرکت خیلی بزرگ است. اما لازم است بدانید کسب و کار شما می تواند در حد یکی از سرگرمی هایتان کوچک باشد. کافی است بدانید چگونه از آن درآمد کسب کنید. (نگاه کنید به چگونه کارآفرین باشیم)
  • علاقه مندی هایتان را توسعه دهید: اگر چیزهای مورد علاقه ی شما خیلی برایتان مهم باشد می توانید از آن ها یک کسب و کار موفق بسازید. من اگر به روانشناسی و کامپیوتر علاقه ای نداشتم نمی توانستم با ایجاد این وبسایت درآمد کسب کنم. خیلی مهم است بر سرگرمی هایتان تمرکز کنید چون حتی اگر بی فایده به نظر برسند می توانند روزی شما را به یک میلیونر تبدیل کنند.
  • باورهای نادرست خود را در مورد پول اصلاح کنید: افراد زیادی می خواهند میلیونر شوند اما باور های نادرستی مانند “پول باعث شرارت می شود” یا “پولدار ها دزد هستند” مانع تلاش آن ها برای میلیونر شدن می شود. تا زمانی که چینین باورهای نادرستی در مورد پول و ثروت داشته باشید نمی توانید به درآمد دلخواهتان برسید. (نگاه کنید به با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید)
  • اکثر میلیونرها با اولین تلاش به ثروت خود نرسیده اند: بعضی از افرادی که می خواهند میلیونر شوند، یک بار یا دو بار تلاش می کنند و بعد از شکست تسلیم می شوند. باید درک کنید که موفقیت مالی با اولین تلاش به دست نمی آید. اگر می خواهید میلیونر شوید باید در مقابل شکست ها و رد شدن ها به اندازه ی کافی مقاوم و با استقامت باشید.

اگر واقعا بخواهید ثروتمند باشید، پس می توانید!

این عنوان کمی کلیشه ای به نظر می رسد اما نکته ی ان در کلمه ی “خواستن” است. خواستن در اینجا به معنی آروز داشتن نیست، به این معنی است که آنقدر اشتیاق داشته باشید تا همه چیز را برای رسیدن به هدف خود فدا کنید.

افراد زیادی ادعا می کنند می خواهند میلیونر شوند اما کارهایشان نشان می دهد چیزی که آن ها می خواهند میلیونر شدن نیست؛ خوابیدن، استراحت کردن و فرار از مشکلات است.

اگر واقعا میخواهید یک میلیونر شوید، باید برای آن اشتیاق زیادی داشته باشید و تا زمانی که به هدف نرسیده اید دست از تلاش برندارید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

راز های پولدار شدن

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

چرا من ثروتمند نیستم

چگونه به راحتی پولدار شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

کتاب چگونه میلیاردر شویم. فیلم چگونه میلیاردر شویم. میلیاردر شدن بدون سرمایه. راه های میلیاردر شدن در ایران. می خواهم پولدار شوم چگونه. راه میلیاردر شدن در خانه. چگونه میلیاردر شدم. چگونه در نوجوانی پولدار شویم