چگونه میلیونر شوید

اگر می خواهید عضلات بزرگی به دست آورید باید با کسی که عضلات بزرگی دارد مشورت کرده و به توصیه های او عمل کنید. اصلا معقول نیست که برای عضله دار شدن از یک فرد لاغر کمک بگیرید!

در نتیجه اگر می خواهید پولدار شوید هیچ کس بهتر از فردی که این مسیر را طی کرده است نمی تواند به شما کمک کند.

من توانستم از طریق وبسایت نوین بینش در مدت کوتاهی درآمد خود را چندین برابر افزایش دهم.

در این مقاله به شما می گویم چگونه می توانید درآمد خود را افزایش داده و میلیونر شوید.

مانند یک میلیونر فکر کنید

برای میلیونر شدن باید برخی از باورهای فعلی خود را تغییر داده و کارهای زیر را انجام دهید:

  1. کار کردن برای دیگران از شما میلیونر نمی سازد: ابتدا اجازه دهید مسئله ای را برای شما روشن کنم، قبل از اینکه درآمد ثابت و مشخصی برای پرداخت هزینه هایتان به دست نیاورده اید نباید از شغل فعلی خود خارج شوید وگرنه با سختی های زیادی رو به رو خواهید شد. از سوی دیگر تلاش نکنید با کار کردن برای دیگران میلیونر شوید زیرا یکی از موارد زیر ممکن است اتفاق بیفتد:
  • سخت کار می کنید بعد از 20 یا 30 سال میلیونر می شوید که در این صورت ممکن است پولتان ارزش واقعی نداشته باشد
  • سخت کار می کنید و به هیچ چیز نمی رسید.
  1. کلید میلیونر شدن در کمترین زمان یک کسب و کار شخصی است: شروع یک کسب و کار برای خودتان سریع ترین راه میلیونر شدن است. من توانستم در مدت 4 سال این کار را انجام دهم زیرا موانع و مشکلات زیادی سر راهم قرار گرفت. این دوره ممکن است برای شما کمتر طول بکشد. (نگاه کنید به چگونه یک کسب و کار پر درآمد راه اندازی کنیم)
  2. کسب و کاری بدون سقف درآمد راه اندازی کنید: با یک فروشگاه کوچک به سختی می توانید میلیونر شوید مگر اینکه هدف شما تبدیل آن به یک فروشگاه بزرگ و با شاخه های مختلف باشد.
  3. ثروت یک شبه به دست نمی آید: بعضی مردم هیچ وقت به ثروت دلخواه خود نمی رسند زیرا به دنبال راهی برای یک شبه پولدار شدن هستند و تمام پول خود را به افراد فریبکار داده و آن را از دست می دهند. من توانستم بعد از 3 الی 4 سال به درآمد خوبی برسم و هیچ وقت برنامه ای برای یک شبه پولدار شدن نداشتم. 3 الی 4 سال برای پولدار شدن زمان کوتاهی بوده و به شما کمک می کند رویاهایتان را تحقق ببخشید. (نگاه کنید به پولدار شدن در کمترین زمان)
  4. هیچ پولی ندارید؟: شما می توانید بدون هیچ هزینه ی اولیه ای یک وبلاگ راه اندازی کرده و با موفقیت در آن میلیونر شوید. حتی ممکن است شما تبدیل به فیسبوک دیگر شوید!! من قصد ندارم گزینه های شما را به کسب و کار اینترنتی محدود کنم، تنها می خواهم بدانید کسب و کار هایی هستند که می توانید از صفر و بدون هیچ سرمایه ای شروع کنید.(نگاه کنید به کسب درآمد در منزل بدون سرمایه)
  5. آخرین و مهم ترین توصیه: ممکن است بعد از چندین بار تلاش موفق نشوید. به یاد داشته باشید برای موفقیت در کسب و کار باید بارهای شکست بخورید تا بتوانید راه حل درست و کارآمد را پیدا کنید.

نکاتی برای میلیاردر شدن

برای میلیاردر شدن باید اشتیاق سوزان داشته باشید. بعضی افراد تنها می خواهند به اهداف خاصی برسند اما هیچ تلاشی برای آن نمی کنند.

من در موقعیتی بودم که احساس نا امنی مالی می کردم و در نتیجه اشتیاق زیادی برای ثروتمند شدن داشتم. من آماده بودم بسیاری از چیزهایی را که دوست داشتم برای رسیدن به اهدافم قربانی کنم.

به عبارت دیگر اگر واقعا می خواهید میلیونر شوید می توانید این کار را انجام دهید. جاده ی رسیدن به موفقیت هموار نیست. بعد از اولین شکست احساس بدی نداشته باشید زیرا تا زمانی که به هدف خود برسید با شکست های زیادی رو به رو خواهید شد. (نگاه کنید به موانع رسیدن به هدف)

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

می خواهم پولدار شوم

چگونه خیلی سریع پولدار شویم

سریع ترین راه برای پولدار شدن

چگونه به سرعت پولدار شویم

میخواهم میلیونر شوم

چگونه با روزی 2 ساعت کار میلیونر شوید

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

راه میلیاردر شدن در خانه. میلیاردر شدن بدون سرمایه. چگونه در خانه پولدار شویم. چگونه پولدار بشم. می خواهم پولدار شوم چگونه. راههای یک شبه پولدار شدن. راه های میلیاردر شدن در ایران. کتاب چگونه میلیاردر شویم