استفاده از قدرت ذهن برای جذب پول

فراموش کردن آنچه که قبلا گفته شد

موضوع جذب پول و ثروت هم برای خوانندگان و هم برای نویسندگان جذاب است. اما بسیاری از افراد بدون اطلاعات و دانش کافی توصیه هایی در این زمینه ارائه می دهند.

نتیجه این است که خواننده از تلاش و سخت کوشی برای جذب پول یا ثروتمند تر شدن طفره می رود. همانطور که قبلا گفتم در بحث کمک به خود افراد تصور می کنند می توان با فکر کرذن و قدرت ذهن به تنهایی ثروتمند شد.

البته که در نهایت طرز تفکر شما آینده تان را تعیین می کند اما اگر بیش از حد بر قدرت تفکر خود متمرکز شوید به طور که هیچ کار دیگری جز فکر کردن به پول و ثروت انجام ندهید هیچ نتیجه ای نمی گیرید.

برای جذب فوری ثروت هم به فکر و هم به تلاش نیاز دارید. بخش تفکر شامل نگرش ذهنی مناسب است در حالی که بخش تلاش شامل تمام اقداماتی می باشد که در نهایت شما را به پول و ثروت می رساند.

شما نمی توانید با خوابیدن در تخت خواب، مثبت فکر کردن و استفاده از قانون جذب و جملات تاکیدی برای جذب پول به ثروت دلخواهتان برسید و لازم است برای پولدار شدن تلاش کنید و کارهای خاصی انجام دهید.

قانون جذب پولدار شدن

اگر فکر می کنید پول بد است و باعث شرارت می شود پس این مقاله برای شما نیست. با چنین باورهایی به سختی می توانید به خواسته هایتان برسید.

وجود چنین باورهایی باعث می شود ذهنتان بر علیه شما کار کند و هیچ وقت نمی توانید پولدار شوید. ضمیر ناخودآگاه در صورتی که متوجه آمادگی شما شود شروع به همکاری با شما خواهد کرد و این مسئله از جمله مواردی است که کمتر کسی از آن خبر دارد.

به همین دلیل فقط افرادی که واقعا مایل به تغییر هستند انگیزه دارند و همین موضوع باعث می شود بعضی افراد هیچ وقت انگیزه پیدا نکنند.

5 راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

اکنون با توجه به حقایق قبلی راهکارهای استفاده از قانون جذب برای جذب پول ثروت به صورت زیر می باشد:ز

  1. خواسته هایتان را بنویسید: بسیاری از مردم اهداف خود را بر اساس منابع و توانایی های فعلی خود تعیین می کنند نه بر اساس بلند پروازی و جاه طلبی و این کار کاملا اشتباه است. وقتی هدفی تعیین می کنید ضمیر ناخودآگاه سخت تلاش می کند به شما در رسیدن به هدفتان یاری برساند. پس خواسته ها و میزان پولی که می خواهید به دست آورید بنویسید تا ضمیر ناخودآگاه انگیزه ی کمک به شما را پیدا کند.
  2. به ضمیر ناخودآگاهتان امید بدهید: وقتی هدفی مانند پولدار شدن داشته باشید بزرگترین دشمن شما از دست دادن امید است. وقتی به هر دلیلی امیدتان را از دست بدهید ضمیر ناخودآگاه انگیزه ای برای کمک به شما نخواهد داشت و در نتیجه شما هم به سختی می توانید انگیزه ای برای تلاش کردن داشته باشید. برای به دست آوردن امید بهتر است زندگی نامه و راه افراد موفقی که به ثروت رسیده اند را مطالعه کنید. (نگاه کنید به لیست کارآفرینان موفق)
  3. خیلی زیاد در مورد پول فکر کنید: وقتی بیش از حد در مورد چیزی فکر می کنید، ضمیر ناخودآگاه آن موضوع را بسیار مهم در نظر می گیرد. وقتی ضمیر ناخودآگاه به چیزی اهمیت دهد همه ی کمک ها و حمایت های لازم برای رسیدن به آن را در اختیار شما خواهد گذاشت.
  4. چیزهایی که می خواهید بخرید را تجسم کنید: وقتی چیزهایی را که می خواهید بخرید، مانند یک خودروی فوق العاده، تجسم کنید فشار زیادی روی ضمیر ناخودآگاهتان ایجاد می شود تا به شما کمک کند آن را به دست آورید. (نگاه کنید به قدرت تصویر سازی ذهنی )
  5. تلاش کنید: همانطور که در ابتدای مقاله گفتم مهم نیست چقدر خواسته هایتان تصور کرده و در مورد آن ها فکر کنید، بدون تلاش هرگز نتیجه ای نخواهید گرفت. برای اینکه به نتیجه برسید همین الآن شروع به تلاش کنید. (نگاه کنید به چرا باید تلاش کرد)

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چگونه درآمد میلیاردی داشته باشیم

میخواهم میلیونر شوم

هنر ثروتمند شدن در 5 سال

چگونه خیلی سریع پولدار شویم

سریع ترین راه برای پولدار شدن

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

جذب فوری ثروت. ویندوز فرکانس پول. جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن. راز جذب پول. راز جذب پول و ثروت. قانون جذب پولدار شدن. 5 راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب. جملات تاکیدی برای جذب پول