چطور می توان یک کسب و کار اینترنتی پردرآمد داشت؟

کسب درآمد اینترنتی

20 سال پیش شروع کسب و کار به معنی خریدن دفتر کار، تجهیزات بزرگ، کامیون ها و کارخانه و مواردی از این قبیل بود. عصر اینترنت باعث شده است نظریه ی ” ریسک بالاتر، بازدهی بیشتر” منسوخ شود.

امروزه در عصر اینترنت ما می توانیم با کمترین سرمایه یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کرده و درآمد اینترنتی بالایی داشته باشیم.

برای کسب درآمد اینترنتی لازم نیست در ابتدای کار پول زیادی سرمایه گذاری کنید، تجهیزات بخرید یا دفتر کار داشته باشید.

در این مقاله به شما نشان می دهم چگونه می توانید از اینترنت استفاده کرده و یک کسب و کار موفق راه اندازی کنید.

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق

  1. این یک کسب و کار آنلاین است نه یک وبسایت: بیشتر مردم کسب و کار آنلاین را به چشم یک وبسایت نگاه می کنند و این اشتباه بزرگی هنگام شروع کسب و کار است. وبسایت شما باید همه ی قوانین یک کسب و کار موفق را رعایت کند و نباید تصور کنید وبسایت و کسب و کار آنلاین از این قوانین مبرا است.
  2. یکنواخت نباشید: بیشتر مردم وقتی داستان موفقیت دیگران را می شوند سعی می کنند همان مسیری که آن ها رفته اند را ادامه دهند. آن ها یک وبسایت با همان مراحل و کاملا مشابه وبسایت افراد موفق طراحی کرده و تعجب می کنند چرا وبسایتشان شکست می خورد. اگر می خواهید یک کسب و کار موفق آنلاین راه اندازی کنید باید خلاق باشید. کپی کردن از دیگران باعث شکست کسب و کار شما خواهد شد.
  3. پیدا کردن نیازهای اساسی و برآورده کردن آن ها: اگر کسب و کار اینترنتی شما برآورده کردن یکی از نیازهای مهم و اساسی افراد را هدف قرار نداده باشد موفق نخواهید شد. دلیل موفقیت سایت ebay این بود که مردم نیاز داشتند کالاهای خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند. (نگاه کنید به نظریه ی نیازهای انسان)
  4. هرگز بیش از حد سرمایه گذاری نکنید: یکی از مزایای بزرگ و مهم کسب و کار اینترنتی این است که می توانید آن را با کمترین هزینه راه اندازی کنید. وقتی برای طراحی وبسایت خود هزینه ی زیادی خرج کنید این مزیت را از دست داده اید. از پلتفرم های رایگان مانند وردپرس و قالب های رایگان آن برای وبسایت خود استفاده کنید.
  5. در مورد بازاریابی اینترنتی مطالعه کنید: حتی اگر کسب و کار شما عالی و بی نقص باشد تا زمانی که نتوانید آن را به درستی به بازار عرضه کنید هیچ کس از آن خبر نخواهد داشت. هرگز تصور نکنید کسب و کار شما خودش شناخته می شود زیرا در نهایت با یک ایده ی بزرگ شکست می خورید.
  6. داستان موفقیت دیگران را بخوانید: یکی از بهترین راه های الهام گرفتن برای شروع یک کسب و کار موفق اینترنتی خواندن داستان موفقیت کارآفرینانی است که توانسته اند از طریق وبسایت خود میلیونر شوند. این داستان ها نه تنها محرک خوبی هستند بلکه به شما یاد می دهند از کجا و چگونه آغاز کنید. (نگاه کنید به لیست کارآفرینان موفق)
  7. 2 سال: بیشتر مردم تصور می کنند راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق تنها چند ماه طول می کشد اما در حقیقت برای اینکه بتوانید از وبسایت خود نتیجه ی خوبی ببینید باید یک سال صبر کنید. اگر به طور جدی کسب و کار خود را دنبال کنید بعد از 2 سال می توانید نتیجه ی خوبی از آن بگیرید. اگرچه در مدت کوتاهی نتیجه تلاش های خود را خواهید دید اما برای اینکه نتیجه تلاش های شما به صدها میلیون تومان برسد باید صبور و بااعتماد به نفس باشید.

مشکلات کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق کار ساده ای نیست. شما با سرکوب ها، شکست ها، روزهای بد و وحشتناک و افسردگی رو به رو می شوید و بارها به تسلیم شدن فکر خواهید کرد. (نگاه کنید به چگونگی تداوم در کسب و کار)

اگر تسلیم نشوید موفق خواهید بود. تفاوت بین کارآفرینان موفق و دیگران این است که آن ها توانستند با مشکلات خود رو به رو شده و به مسیرشان ادامه دهند. (نگاه کنید به چگونه در برابر مشکلات قوی باشیم)

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه یک وبلاگ موفق داشته باشیم

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

راه های پول درآوردن از اینترنت

پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان

کسب درآمد میلیونی از اینترنت

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی. کسب درامد اینترنتی واقعی. آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی. کسب درآمد اینترنتی. کسب درآمد اینترنتی کلیکی. راه های کسب درآمد از طریق اینترنت. کسب و کار اینترنتی در ایران. کسب و کار اینترنتی در تلگرام