عدم موفقیت در زندگی و مقابله با آن

عدم موفقیت در زندگی و مقابله با آن

آیا برای رسیدن به هدفتان بیشترین تلاش خود را به کار گرفته و همه ی روش های ممکن را امتحان کرده اید و با شکست رو به رو شده اید؟

من در بسیاری از مقالاتم درباره ی انعطاف پذیری، بهبود پس از شکست و مقابله با رد شدن و نادیده گرفته شدن صحبت کرده ام، اما هیچ وقت از عاملی که به من در دستیابی به اهدافم کمک کرد حرفی نزدم. این عامل نگرش اسپارتی (spartan ) یعنی شجاعت و دلیری در من است.

در این مقاله به شما نشان می دهم چگونه می توانید پس از شکست و عدم موفقیت در زندگی دوباره روی پای خود بایستید.

شکست خوردن و نادیده گرفته شدن برای موفقیت ضروری است

وبسایت نوین بینش امروزه یکی از پربازدیدترین وبسایت های مربوط به رواشناسی پیرامون بازگشت به رابطه و برگرداندن عشق از دست رفته می باشد و نام من (شاهین زند) تقریبا بین بسیاری از مردم شناخته شده است. اما زمانی که من این وبسایت را راه اندازی کردم هیچ کدام از این موفقیت ها را به دست نیاورده بودم. در ادامه خلاصه ای از شکست ها و رد شدن هایی که با آن رو به رو شده ام را برای شما شرح می دهم:

  • رد شدن توسط دوستان: بسیاری از دوستانم به من گفتند که وقتم را صرف کاری بیهوده می کنم و کسب درآمد از یک وبسایت غیر ممکن است. (نگاه کنید به برخورد با بی توجهی دیگران)
  • نادیده گرفته شدن توسط دیگران: هیچ کس تصور نمی کرد وبسایت نوین بینش بین هزاران وبسایت روانشناسی به این شکل محبوب شود.
  • سوءاستفاده از مقاله ها: بسیاری از وبلاگ های مختلف با سرقت مقاله های من از آن ها سوءاستفاده کرده و سعی کردند باعث بدنامی من و وبسایت نوین بینش شوند.

اگر من در هنگام مواجه شدن با هرکدام از این موانع ایمانم را از دست می دادم نوین بینش هم مانند بسیاری از وبسایت های دیگر در همان ماه های اول بدون هیچ بازدیدی از بین می رفت.

به همین دلیل است که من این نگرش را نگرش اسپارتی می نامم. زیرا اسپارت ها کسانی بودند که به هیچ کس اجازه نمی دانند قدرت و شجاعتشان را زیر سوال ببرد. شما هرگز نمی توانید بدون شکست به اهدافتان دست پیدا کنید. تنها راه برای مقابله با شکست ها و رسیدن به آنچه که می خواهید ایمان و اعتماد به خودتان است؛ تلاش کنید به همه ی اطرافیانتان ثابت کنید در مورد شما اشتباه می کردند.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد

آیا دعا کردن باعث موفقیت می شود

راه های رسیدن به موفقیت چیست

چگونه خود را قوی کنیم

راههای رسیدن به هدف در زندگی