چگونه با شکست مقابله کنیم

چگونه با شکست های زندگی مبارزه کنیم؟

قطعا هر فردی در زندگی خواسته ها و اهدافی دارد و برای رسیدن به آن ها شکست های زیادی را تجربه کرده است.

اولین چیزی که برای مقابله با شکست های زندگی باید بدانید این است که رسیدن به موفقیت بدون تجربه ی چندین شکست و با اولین تلاش تقریبا غیر ممکن است.

اگر انتظار داشته باشید زندگی شما لطیف و راحت باشد، با اولین تلاش پیروز شوید و هیچ وقت هیچ شکستی را تجربه نکنید احتملا نا امید خواهید شد و نمی توانید به مسیر خود ادامه دهید.

مقابله با شکست های زندگی، یک داستان واقعی

چند سال پیش به اطرافیانم گفتم می خواهم از طریق یک وبسایت پول در بیاورم. اولین شکستی که با آن رو به رو شدم حجم زیاد انتقاد ها و سرکوب ها از همه طرف و از سمت اطرافیانم بود. (نگاه کنید به چگونه یک وبلاگ موفق داشته باشیم)

با اینکه احساس خوبی نداشتم تصمیم گرفتم به راهم ادامه دهم. دومین شکستی که با آن رو به رو شدم این بود که تقریبا ۱ سال گذشت و وبسایت من درآمد بسیار ناچیزی داشت.

در یکی از مقالاتم گفتم برای عبور از هر شکستی در زندگی باید به راه خود ادمه دهید حتی اگر همه چیز اشتباه پیش برود. چون چنین باوری داشتم تسلیم نشدم و به تلاش ادامه دادم.

۲ سال گذشت، سایت درآمد ناچیزی داشت، انتقاد ها به شدت افزایش پیدا کرده بود و همه چیز اشتباه پیش می رفت.

هربار که توانستم یک شکست را پشت سر بگذارم، یکی دیگر از راه رسید و همان اندک امیدی که داشتم از من گرفت اما بازهم به تلاش خود ادامه دادم.

راه مبارزه با شکست ها در زندگی

من به خود و تلاش هایم ایمان داشتم و با اینکه بعضی وقت ها تمام امید خود را از دست داده بودم بازهم به راهم ادامه دادم.

من توانستم اولین کتاب خود با نام چگونه دیگران را عاشق کنیم از طریق وبسایت به فروش برسانم و پس از آن در موضوع ترمیم رابطه ی عاشقانه به پیشرفت خوبی رسیدم و وبسایتم به درآمد رسید.

مبارزه با شکست ها در زندگی تنها زمانی ممکن است که به خود باور داشته باشید و حتی اگر همه چیز و همه کس در مقابل شما قرار گرفت بازهم به مسیرتان ادامه دهید.

اگر این کار را انجام دهید نمی توانم تضمین کنم در یک یا دو سال موفق خواهید شد اما اگر تسلیم نشوید و به مسیرتان ادامه دهید بالاخره به اهداف خود می رسید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۵ مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

موفقیت بعد از شکست

درس هایی از شکست یک کسب و کار

دلایل شکست افراد باهوش در کسب و کار

چگونه در کسب و کار موفق شویم

افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند

دلایل شکست یک کسب و کار