چگونه احساس بهتری داشته باشیم

چگونه احساس بهتری داشته باشیم

ایجاد حس و حال خوب در زندگی

در زندگی روزهای سختی وجود دارد که باعث می شود مشکلات به نظرتان بزرگتر به نطر برسند وبه راه حل هایتان امید نداشته باشید.

اما خبر خوب این است که در این مقاله به شما نشان می دهم چگونه می توانید از احساسات بد خود رها شده و حس و حال بهتری در زندگی خود به وجود آورید.

راههای برای داشتن حال خوب

هر زمان که بخواهید احساسات خود را تغییر دهید ضمیر ناخودآگاه همه چیز را در زندگی شما بررسی کرده تا مشکلات بزرگی را که باعث ناراحتی تان می شود یا رد مقابل مواردی را که می تواند شما را خوشحال کند بیابد.

اگر ضمیر ناخودآگاه با مشکلات بزرگ و زیادی رو به رو شود اجازه نمی دهد احساس خوبی داشته باشید، حتی اگر کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید.( به همین دلیل است که افراد افسرده از هیچ چیز لذت نمی برند.)

راههای وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید فرآیند این بازیابی از جانب ضمیر ناخودآگاه را تغییر داده و حس و حال بهتری داشته باشید.

در ادامه به چند مورد از این روش ها اشاره می کنم:

  • تناسب خود را حفظ کنید: هربار که احساس بدی پیدا کردید ضمیر ناخودآگاه متوجه می شود شما ظاهر خوبی دارید و به اصطلاح روی فرم به نظر می رسید و در نتیجه احساس بد شما کمتر خواهد شد.(برای حفظ ظاهر خو می توانید از ورزش روزانه و منظم استفاده کنید)
  • اتاق خود را منظم نگه دارید: مکان منظم و مرتب حس و حال بد شما را کاهش می دهد.
  • حمایت اجتماعی: بهره مندی از خانواده، دوستان و همکارانی که شما را دوست دارند نیز خلق و خوی بد شما را کاهش می دهد.  (نگاه کنید به چگونه روابط اجتماعی بهتری داشته باشیم)
  • به ظاهر خود توجه کنید: یکی از راههای ایجاد و حفظ حس و حال خوب توجه به ظاهرتان است.
  • ایجاد اعتماد به نفس: اعتماد به نفس نیز می تواند هنگام مواجه شدن با مشکلات احساسات بد شما را کاهش دهد.

اقدامات کوچک و ایجاد حس و حال خوب

اقداماتی که در قسمت قبل معرفی کردم ممکن است کوچک و ناچیز به نظر برسند اما درواقع همین اقدامات کوچک باعث می شود ضمیر ناخودآگاهتان نکات مثبتی را در شما پیدا کرده و مانع ایجاد حس و حال بد در شما خواهد شد.

احساسات فعلی شما ناشی از تمام مشکلات زندگی از جمله کوچکترین آن ها می باشند. اگر بتوانید مشکلات کوچکی را حل کنید حس و حال خیلی بهتری خواهید داشت.

البته حل مشکلات کوچک شما را تبدیل به خوشبخت ترین فرد دنیا نمی کند اما باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. بهتر شدن حس و حال تان می توان شما را در حل مشکلات بزرگتر و رسیدن به شادی واقعی یاری کند.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

تغییر احساسات

چگونه شخصیت محکمی داشته باشیم

درمان احساس ناامنی

چگونه بر احساسات منفی غلبه کنیم؟

رهایی از احساس گناه