چگونه به خواسته هایم برسم

قوانین تنظیم هدف

بسیاری از مردم برای تعیین اهداف خود ابتدا به منابع فعلی شان نگاه کرده و هدفی تعیین می کنند که با منابع فعلی شان بتوان به آن رسید و این کاملا اشتباه است. اما شادی واقعی زمانی به دست می آید که به خواسته های خود همانطور که در ذهن شماست برسید، نه بیشتر و نه کمتر. (نگاه کنید به راه رسیدن به آرزوها)

چگونه سریع به آروزهایمان برسیم

اگر هدف شما این باشد که درآمد خود را 5 برابر افزایش دهید درواقع تصمیم به انجام کار متفاوتی گرفته اید و دیگران به محض مطلع شدن از این تصمیم سعی در متوقف کردن شما خواهند کرد.

بعضی افراد می گویند شما دیوانه هستید، بعضی دیگر ادعا می کنند وقت خود را تلف می کنید و بعضی دیگر نیز از شما می خواهند بر حرفه ی خود تمرکز کرده و فکر کسب و کاری جدید مانند کسب و کار اینترنتی یا هر چیز دیگری را از سر بیرون کنید. (زیرا آن ها نمی دانند اگر شور و اشتیاق خود را دنبال کنید موفق خواهید شد)

شما هر روز از اطرافیانتان کلمات دلسرد کننده می شوید. حتی نزدیک ترین دوستان و خانواده شما مانند غریبه ها به ایده هایتان حمله کرده و آن ها را رد می کنند. باید به خدا توکل کنید، استقامت داشته باشید و به راهتان ادامه دهید.

باید گوش هایتان را بر روی حرف دیگران بسته و به کسب و کار خود ادامه دهید و با تمام موفقیت ها و عدم موفقیت ها تسلیم نشوید.

باور داشته باشید برای رسیدن به چیزی که می خواهید باید با وجود همه ی مشکلات و ناهمواری ها بازهم به حرکت خود ادامه دهید.

راه رسیدن به خواسته ها

مهم ترین نکاتی که برای رسیدن به خواسته هایتان باید در نظر داشته باشید به صورت زیر است:

  1. خودتان را راضی نکنید: فقط به این دلیل که تصور می کنید به اهدافتان نمی رسید به کم راضی نشوید. اگر اهداف کمی مطابق با منابع فعلی خود داشته باشید هیچ وقت در زندگی خوشحال نخواهید بود و زندگی برایتان معنایی نخواهد داشت.
  2. به دیگران گوش نکنید: بعضی مردم نمی خواهند شما را موفق ببینند، بعضی دیگر خودشان موفق نیستند و بعضی افراد نیز حتی نمی دانند چگونه می توان موفق شد. به عبارت دیگر اگر به حرف دیگران گوش دهید شکست می خورید. برای موفق شدن باید گوش هایتان روی حرف دیگران ببندید.
  3. هرگز تسلیم نشوید: تسلیم شدن راحت است اما بعد از آن زندگی تان ارزشی نخواهد داشت. مطمئن هستم می توانید تصور کنید احساس بازنده بودن یا شکست چگونه است. اگر تسلیم نشوید می توانید همانطور که واقعا می خواهید زندگی کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

راز های پولدار شدن

مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

میخواهم میلیونر شوم

چرا من ثروتمند نیستم

چگونه به راحتی پولدار شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه سریع به آرزوهایمان برسیم. راه رسیدن به خواسته ها. چگونه زود به خواسته هایمان برسیم. رسیدن به خواسته ها با مراقبه. رسیدن به آرزوهای محال. رسیدن به آرزوها از طریق کائنات. چگونه 68 ثانیه تمرکز کنیم. راه رسیدن به ارزوها