درآمدزایی در اینترنتی از طریق تبلیغات بنری و فروش کلیک

کسب درآمد از اینترنت از طریق وبلاگ و سایت به هیچ سرمایه ای نیاز ندارد و تضمینی ترین و سریع ترین روش برای کسب درآمد می باشد. اما باید به یاد داشته باشید اولین اصل برای درآمد زایی داشتن تعداد قابل توجهی بازدیدکننده است. شما می توانید از 100 بازدیدکننده تا هزاران و حتی ده ها هزار بازدیدکننده داشته باشید و به نسبت تعداد این بازدیدکننده ها درآمد داشته باشید.

در مقاله قبلی خود به نام رایگان در صفحه اول گوگل قرار بگیرید توضیح داده ام که چگونه می توانید با تولید محتوا به سادگی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و در نتیجه بازدید کننده های خود را افزایش دهید. اما در این مطلب قصد دارم توضیح دهم چگونه می توانید بازدید کننده های خود را به پول تبدیل کنید.

روش های بسیار زیادی برای پول درآوردن از بازدید کننده وجود دارد مثل کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش، کسب درآمد از طریق اخذ تبلیغات بنری یا فروش کلیک، کسب درآمد با تولید محصولات دانلودی، کسب درآمد با فروش محصولات پستی و غیره. در اینجا قصد داریم درآمد زایی از طریق تبلیغات بنری را توضیح دهیم.

تبلیغات بنری چیست

احتمالا تاکنون برای تان پیش آمده است که وارد یک سایت شده و متوجه کادر های مستطیل شکل یا مربعی شکل در اطراف آن شوید. به این کادرها که در سایز ها و اندازه های مختلف نمایش داده می شوند بنر می گویند.

شرکت ها و برندهای مختلف برای تبلیغات محصولات خود را در قالب بنر به سایت های پربازدید می دهند تا از این طریق بازدید کننده های آن سایت ها را به سمت سایت خود یا فروشگاه خود هدایت کنند.

تبلیغات کلیکی چیست

دو نوع تبلیغات بنری وجود دارد. نوع اول می تواند فقط شامل یک شماره تماس و آدرس باشد که در این صورت فقط یک بنر تبلیغاتی است. نوع دوم می تواند شامل یک لینک در درون خود باشد؛ به این صورت که با کلیک روی آن، بازدید کننده به سمت سایت دیگری هدایت شود. تبلیغ بنری که قابلیت کلیک داشته باشد، تبلیغ کلیکی نیز نامیده می شود.

در تبلیغات کلیکی بازدید کننده تشویق به کلیک بر روی بنر تبلیغاتی می شود تا به سایت فروشگاه یا شرکت تبلیغ شونده وارد شود. در اینجا بنر شما به شرکت یا فروشگاه مورد نظر کمک می کند تا بازدید کننده های بیشتری به سایت خود هدایت کند.

این نوع از تبلیغات غیر از اینکه می تواند باعث افزایش مشتری شود، باعث بهینه سازی، افزایش ترافیک و ارتقاع رتبه سایت تبلیغ دهنده نیز می شود.

سایت های مناسب برای تبلیغات بنری یا کلیکی

شرکت ها و فروشگاه ها معمولا به دنبال سایت هایی می گردند که بازدید کننده های آنان مرتبط با محصولات آن شرکت ها باشد. اجازه دهید یک مثال بزنم. فرض کنید شما شرکتی دارید که خدمات نرم افزاری کامپیوتر ارائه می دهد. در این صورت ترجیح می دهید تبلیغ خود را در سایتی قرار دهید که بازدید کننده های آن مرتبط با خدمات شما باشد.

پس هر چیزی که مرتبط با نرم افزار و خدمات کامپیوتری است را در گوگل جست و جو می کنید. سپس با سایت هایی مواجه می شوید که در این زمینه به بازدید کننده های خود اطلاعات ارائه می دهند. در نتیجه تبلیغات خود را در این سایت قرار می دهید. قطعا در سایتی که بازدید کننده هایی مرتبط با نرم افزار دارد خیلی بیشتر مشتری بدست می آورید تا سایتی که در مورد پوست و مو صحبت می کند.

پیدا کردن مشتری تبلیغاتی برای سایت

موضوعاتی که می توانید در سایت تان در مورد آن صحبت کنید بسیار متنوع و گسترده هستند. از مهندسی گرفته تا پزشکی و علوم انسانی، هزاران موضوع می توان پیدا کرد؛ موضوعاتی که شرکت ها و فروشگاه ها برای بازدید کننده های مرتبط با آن موضوعات به شما تبلیغ می دهند.

فقط کافی است در مورد یک موضوع به صفحه اول گوگل دست پیدا کنید و بازدید کننده پیدا کنید، سپس مشتری ها خود به سراغ تان خواهند آمد. فقط کافی است یک بخش تماس با ما و یک بخش هم در مورد تعرفه تبلیغاتی خود صحبت کنید. سپس همه چیز را به خود گوگل بسپارید.

نتیجه گیری

اکنون متوجه شده اید چقدر کسب درآمد از طریق تبلیغات و فروش کلیک ساده و تضمینی است. در این روش شما به هیچ سرمایه ی مالی نیاز ندارید به جز یک سرمایه که آن هم ” صرف زمان” است. فقط کافی است کمی زمان در اختیار داشته باشید و بازدید کننده پیدا کنید.

اجازه دهید یک خبر خوب به شما بدهم برای تولید محتوا نیاز به هیچ مهارت نویسندگی یا ترجمه ندارید. فقط کافی است یک سری اصول ساده را بیاموزید و با تکنیک هایی مهندسی شده به سادگی شروع به تولید محتوا کنید ( نگاه کنید به کسب درآمد آسان با تولید محتوا). سپس می بینید چگونه در عرض چندماه به درآمدی غیرقابل تصور دست پیدا کرده اید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

می خواهم پولدار شوم

چگونه خیلی سریع پولدار شویم

سریع ترین راه برای پولدار شدن

چگونه به سرعت پولدار شویم

میخواهم میلیونر شوم

چگونه با روزی 2 ساعت کار میلیونر شوید

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

کسب درآمد از طریق کلیک برروی تبلیغات. کسب درآمد اینترنتی کلیکی. کسب درامد اینترنتی واقعی. کسب درآمد از طریق اینترنت. سایت های کسب درآمد اینترنتی ایرانی. درآمد اینترنتی با کلیک. کسب درآمد از تبلیغات بنری. کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی