برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد

برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد

کلید رسیدن به موفقیت

فیلم راز (the secret) را دیده اید؟

این فیلم قصد دارد به شکل هیجان انگیزی به شما نشان دهد افکار مثبت می تواند به بر ذهن شما و محیط اطرافتان تاثیر گذاشته و تمرکز بر یک هدف شما را به آن هدف می رساند حتی اگر هیچ تلاشی نکنید!

در این فیلم می بینید پسر بچه ای که آرزو داشت یک دوچرخه داشته باشد تمام شب را به نقاشی کشیدن آن دوچرخه پرداخت و صبح روز بعد وقتی بیدار شد پدرش برای او یک دوچرخه خریده بود! (نگاه کنید به قدرت تصویر سازی ذهنی)

خب اکنون من از شما می خواهم تنها با تمرکز کردن وزنتان را کاهش دهید و به تناسب اندام برسید. شما می توانید هر شب قبل از خواب یک فرد خوش اندام را نقاشی کنید. آیا ممکن است صبح که بیدار می شوید به تناسب اندام رسیده باشید؟

راز موفقیت این نیست که تنها بر یک هدف خاص تمرکز کنید و برای آن رویاپردازی کنید. رازهایی در مورد رسیدن به موفقیت وجود دارد که کمتر کسی در مورد آن ها می داند.

 

راز اصلی و واقعی رسیدن به موفقیت چیست؟

این جهان برای افرد تنبلی که تنها با رویاپردازی و بدون هیچ تلاشی می خواهند به موفقیت و اهدافشان برسند طراحی نشده است. این جهان برای افراد با استقامت، انعطاف پذیر و کسانی طراحی شده که خودشان را باور دارند.(نگاه کنید مقابله با مشکلات و دشواری ها)

فرمول رسیدن به موفقیت:

  • موفقیت در آزمون و خطاست: اولین دلیل موفق نشدن بعضی افراد این نیست که تلاشی نمی کنند؛ آن ها تلاش می کنند اما بعد از یک یا دوبار شکست نا امید و تسلیم می شوند. اگر از یک فرد موفق راه رسیدن به اهدافش را بپرسید در پاسخ می بینید که راه های زیادی را امتحان کرده تا وقتی که یکی از آن ها جواب داده است. موفقیت یعنی بارها و بارها راه های مختلف را امتحان کنید تا زمانی که یکی از آن ها به نتیجه برسد.

 

  • برای رسیدن به موفقیت لازم است خودتان را باور داشته باشید: وارن بافت، میلیاردر معروف، زمانی گفته بود:” اگر تا 30 سالگی میلیونر نشوم خودم را از بلند ترین ساختمان شهر پرت خواهم کرد!” این دقیقا همان انگیزه و ذهنیتی است که برای رسیدن به موفقیت باید داشته باشید. تنها چیزی که می تواند باعث انگیزه و مانع از دست دادن امید در شما باشد باور داشتن به خودتان است. (نگاه کنید به 5 راهکار ساده برای رسیدن به خودباوری)

 

  • شور و هیجان یک امتیاز ویژه است: شور و هیجان و عشق به کاری که انجام می دهید شاید به تنهایی کلید اصلی رسیدن به موفقیت محسوب نشود اما مرحله ی آزمون و خطا را برایتان لذت بخش تر کرده و شانس شما را برای رسیدن به موفقیت افزایش خواهد داد.

 

 

تا به حال چندبار شکست خورده اید؟

شما تا به حال چندبار شکست خورده اید؟ 1 بار ؟ 2 بار؟ 10 بار؟

تبریک می گویم، کلید موفقیت در دستان شماست!

تلاشتان را بیشتر کرده و اشتباهاتتان را جبران کنید و خواهید دید که خیلی زود به اهداف و موفقیت مورد انتظار خود می رسید.

فکر می کنید چگونه راه رفتن را یاد گرفته اید؟ قطعا بارها زمین خورده و زخمی شده اید اما بالاخره می توانید راه بروید.

خلاصه بگویم؛ تنها تفاوت بین افراد موفق و ناموفق این است که دسته ی اول از تلاش کردن دست بر نمی دارند اما دسته ی دوم بعد از یک یا دو بار شکست نا امید شده و تسلیم می شوند.(نگاه کنید به گام های رسیدن به هدف)

 

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

راه رسیدن به آرزوها

هوش هیجانی چیست و چه کاربردی دارد

راههای رسیدن به هدف در زندگی

آیا دعا کردن باعث موفقیت می شود

موانع رسیدن به هدف