راه رسیدن به آرزوها

راه رسیدن به آرزوها

راه رسیدن به خواسته ها

چگونه می توان به رویا ها و خواسته ها دست پیدا کرد؟

چه چیزی باعث می شود بعضی افراد به رویا ها و خواسته هایشان می رسند اما بعضی افراد در راه رسیدن به رویاهایشان ناکام می مانند؟

می دانید 2 عنصر مهم برای رسیدن به خواسته ها و اهداف چیست؟ صبر و استقامت! (نگاه کنید به مقابله با مشکلات و دشواری ها)

اما سوال اینجاست چگونه بعضی افراد می توانند در راه رسیدن به اهدافشان صبر و استقامت داشته باشند درحالی که بعضی دیگر خیلی زود از تلاش دست بر می دارند؟

آیا چیزی وجود دارد که بتواند به شما کمک کند برای رسیدن به رویاهایتان صبر و استقامت داشته باشید؟

بله همینطور است. در این مقاله قصد دارم در مورد همین موضوع صحبت کنم، پس با من همراه باشید.

در تلاش برای رسیدن به آرزوها باید ایمان داشته باشید

مهم ترین تفاوت بین افرادی که به رویاها و اهدافشان می رسند و افرادی که در این راه شکست می خورند ایمان داشتن است.

موفقیت یعنی بارها و بارها عبور کردن از رد شدن ها تا زمانی که بتوانید راه درست را پیدا کنید. در راه رسیدن به خواسته ها و رویاهایتان با سیگنال های منفی بسیار زیادی رو به رو خواهید شد که می تواند ایمان و باور شما به توانایی هایتان را تحت تاثیر قرار دهد.

هرچقدر ایمان قوی تری داشته باشید تاثیر این سیگنال های منفی کمتر شده و شانس رسیدن به رویاهایتان افزایش پیدا می کند.

افرادی موفق به تحقق رویاهایشان می شوند که با وجود مخالفت های اطرافیان بازهم خودشان را باور داشته باشند.(نگاه کنید به 5 راهکار ساده برای رسیدن به خودباوری)

در راه رسیدن به خواسته، چگونه ایمان خود را تقویت کنید؟

اگر ایمان قوی برای رسیدن به آرزوها تا این حد اهمیت دارد، چگونه می توانید برای موفقیت در  این راه ایمان خود را تقویت کنید؟

  1. اگر همه چیز برخلاف میل شما بود تسلیم نشوید: فرض کنید یک فروشنده هستید و هنوز هیچ چیزی نفروخته اید. کاملا طبیعی است که ابتدا تا حدودی ایمان خود را از دست دهید زیرا همه چیز برخلاف میل شماست. اما لحظه ای که شروع به فروختن محصولات خود می کنید ایمان شما تقویت شده و انگیزه ی رسیدن به اهداف و آرزوهایتان در شما رشد خواهد کرد. پس اگر همه چیز برخلاف میل شماست تسلیم نشوید زیرا بالاخره نقطه ی آغازی برای پیشرفت شما پیدا خواهد شد.

 

  1. در مورد داستان افراد موفق را مطالعه کنید: افرادی که به آرزوها و اهدافشان ریبده اند می توانند الهام بخش خوبی برای شما باشند. اگر امکانش هست با آن ها ملاقات کنید یا دست کم در مورد زندگیشان مطالعه کنید. این کار به قوی تر شدن ایمان شما کمک می کند.

 

  1. دانش خود را در مورد راه های رسیدن به هدف و موانع موجود افزایش دهید: برای کسی که نمی داند موفقیت یعنی عبور کردن از موانع و رد شدن ها تا رسیدن به هدف، تنها یک شکست کافی است تا ایمان خود را از دست بدهد و از رسیدن به رویاها و خواسته های خود تسلیم شود. اگر دانش خود را در مورد راه های رسیدن  به هدف و موانع موجود افزایش دهید شکست های متوالی نمی تواند ایمان شما را تحت تاثیر قرار دهد و قطعا رویاها و خواسته هایتان محقق خواهد شد.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد

راه های رسیدن به موفقیت چیست

راههای رسیدن به هدف در زندگی

موانع رسیدن به هدف

گام های رسیدن به هدف