لازمه های زندگی موفق

نا آگاهی و ندانستن

اولین باری که ایده ی نوین بینش به ذهنم رسید همه می گفتند این کار غیر ممکن است. وبسایت های روانشناسی زیادی در اینترنت وجود داشت و بیشتر آن ها بسیار قدرتمند و پر بازدید بودند. بنابراین همه ی اطرافیانم می گفتند نمی توانم با آن ها رقابت کنم و موفق نخواهم شد. بعد ها متوجه شدم چقدر جذب بازدید کننده برای یک وبسایت سخت است.

بعد از مدتی متوجه شدم تولید محتوای خوب و مفید که مزیت رقابتی داشته باشد اصلا کار آسانی نیست. واقعیت ها روی هم جمع می شدند و واضح بود که این کار بسیار سخت پیش می رود. اما تصمیم گرفتم واقعیت ها را نادیده بگیرم و به تلاشم ادامه دهم.

نا آگاهی و ندانستن لازم برای موفق شدن، چیزی نیست که احتمالا به ذهن شما می رسد. نا آگاهی در اینجا به معنای چشم پوشی در مورد حقایقی است که باعث می شوند رویاهایتان غیر ممکن به نظر برسند.

پس از نادیده گرفتن واقعیت ها چه اتفاقی افتاد؟

پس از چندماه بازدید کننده های نوین بینش چندین برابر شدند.

بدیهی است که ما هنوز در ابتدای این راه هستیم، اما حرکت بر خلاف واقعیت هایی که در مقابلمان قرار می گیرند، ما را به جایگاهی می رساند که نادرستی واقعیت ها را اثبات کنیم.

اعتماد به نفس، نا آگاهی و موفقیت

هنگامی که استیو جابز در مورد موفقیت صحبت می کرد گفت:” همیشه واقعیت هایی هستند که شما را متقاعد می کنند باید تسلیم شوید” اگر انتخاب کنید واقعیت ها را باور داشته باشید رویاهایتان از بین می روند اما با حرکت بر خلاف واقعیت ها در نهایت نادرست بودنشان را ثابت خواهید کرد.

اما قرارر گرفتن در مقابل واقعیت ها چگونه باعث موفقیت می شود؟

در ادامه چند دلیل وجود دارد که به شما نشان می دهد چرا همیشه این اتفاق می افتد:

  • وقتی نتیجه بگیرید نظر مردم تغییر می کند: اگر بعضی از حقایق رد شدن، عدم تقدیر و عدم حمایت باشند بدانید که با نتیجه گرفتن شما همه ی آن ها تغییر می کنند. بیشتر افراد، از جمله کارشناسان، به محض اینکه می بینند شما به نتیجه رسیده اید، نظر خود را در مورد پروژه تغییر می دهند.
  • حقایق تغییر می کنند: چند مورد از حقایقی که به آن ها باور داشتید تغییر کرده اند؟ آن ها در زمان خاصی حقیقت بودند اما با گذشت زمان تغییر کرده اند. واقعیت ها ممکن است با گذشت زمان به باورهای نادرست تبدیل شوند.
  • وقتی به تلاش ادامه دهید مردم از شما حمایت می کنند: وقتی برای مدت طولانی به تلاش خود ادامه دهید بیشتر افرادی که شما را سرکوب می کنند نظر خود را تغییر می دهند و حتی حامی و پشتیبان شما می شوند. درست مثل این است که در یک جنگ مقاوت کنید و منتظر نیروی هوایی بمانید. بالاخره موفق می شوید و نجات پیدا می کنید.

چرا اعتماد به نفس لازمه ی زندگی موفق است

اولین چیزی که به شما کمک می کند موفق شوید باور و ایمان قوی به ایده هایتان است. (نگاه کنید به موفقیت و باور)

راه موفقیت پر از شکست و بدون اعتماد به نفس تسلیم می شوید. اگر به ایده هایتان باور نداشته باشید شکست ها مانع موفقیت شما و رسیدن به اهدافتان می شوند.

به همین دلیل که مارک تواین گفته است: “لازمه ی موفقیت در زندگی دو چیز است: اعتماد به نفس و نا آگاهی”

و کاملا حق با او می باشد.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

راه های رسیدن به موفقیت چیست

افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند

ایجاد انگیزه برای موفقیت

موفقیت و زمان

عدم موفقیت در زندگی و مقابله با آن

نکات کلیدی موفقیت در زندگی