رسیدن به موفقیت با تلاش

چگونه می توانم موفق شوم

موفقیت یعنی‌ رسیدن به خواسته ها و اهداف. بیشتر مردم از خود می پرسند « چگونه می توانم موفق شوم» بدون آنکه بدانند تعیین هدف مرحله ی اساسی بوده و نسبت به موفقیت ارجحیت دارد و بدون آن مشخص نیست آیا واقعا به موفقیت رسیده اید یا نه.

من‌ فرض می‌کنم همه ی شما هدفی دارید‌ که می‌ خواهید به آن برسید در نتیجه در این مقاله در مورد تعیین هدف صحبت نمیکنم. در مقاله ی برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه توضیح دادم که تکرار هرچیز می تواند به یک باور و عقیده ی جامع در ذهن شما تبدیل شود.

به عنوان مثال اگر بتوانید به طور مداوم مسائل سخت ریاضی را حل کنید این باور در ذهن شما شکل می گیرد که ریاضیتان خوب است و در آن قوی هستید. خب این چه‌ ارتباطی به موفقیت دارد و چگونه می‌ توان از مفهوم برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه برای رسیدن به موفقیت بیشتر استفاده کرد؟

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه و موفقیت

یک چیز بین همه ی افراد موفق مشترک است، آن ها شکست های زیادی را تجربه کرده اند. اگر زندگی نامه ی افراد موفق را مطالعه کنید متوجه می شوید که آن ها از ابتدای راه خود با شکست ها و سرکوب های زیادی رو به رو شده اند.

کتاب های بسیاری از نویسندگان موفق قبل از انتشار اولین کتابشان توسط مراکز انتشار رد شده است. اما آن ها آنقدر مشتاق بودند که تلاش کردند و توانستند ضمیر ناخودآگاه ناشران را به گونه ای برنامه ریزی کنند که نشان دهند می توانند موفق باشند. (نگاه کنید به چگونه ثروتمند و مشهور شویم (زندگی نامه ی نویسنده ی داستان هری پاتر))

ما انسان ها تمایل داریم به افرادی کمک کنیم که با انگیزه و با استقامت هستند زیرا نمی خواهیم تلاشمان را برای افرادی که در هر شرایطی تسلیم می شوند هدر بدهیم.

اگر کسی ببیند شما در حال تلاش هستید ذهنش متقاعد می شود که موفق خواهید شد و به شما کمک خواهد کرد.

برای موفقیت باید منتظر زمان مناسب بمانید

من وقتی این وبسایت را شروع کردم با سرکوب های زیادی رو به رو شدم اما بدون توجه به آن ها به راه خود ادامه دادم.

اگر قبل از اینکه به دیگران را متقاعد کنم به من باور داشته باشند تسلیم می شدم، اکنون یک فرد افسرده بودم که اهدافی دارد و می خواهد به آن ها برسد اما نمی تواند.

اگر هنوز از خود می پرسید ” چگونه می توانم موفق شوم ” پاسخی ساده و کوتاه برای شما دارم:

برای رسیدن به موفقیت باید با نادیده گرفتن شکست ها، سرکوب ها و موانع به تلاش خود ادامه دهید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

موفقیت بعد از شکست

چگونه یک کسب و کار موفق راه بیندازیم

چگونه به موفقیت مالی برسیم

ویژگی شخصیتی افراد موفق

چگونه در کسب و کار موفق شویم

افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند

راه های رسیدن به موفقیت چیست

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد؟. راه های رسیدن به موفقیت چیست؟. راههای رسیدن به موفقیت در زندگی. راه رسیدن به هدف چیست. جملات رسیدن به هدف. انشا در مورد راه رسیدن به موفقیت. انشا راز رسیدن به هدف چیست. انشا در مورد راز رسیدن به هدف چیست