راه سریع موفقیت

آیا می توان به سرعت به موفقیت رسید؟

بله کاملا امکان پذیر است. جهان پر از افرادی است که خیلی زود در زندگی شان به موفقیت رسیده اند. راه های رسیدن این افراد به موفقیت متفاوت است. نوجوانی که با ایجاد یک وبسایت موفق ثروتمند شد، فردی که با فروختن اپلیکیشن خود به یک شرکت بزرگ میلیونر شد و کمدینی که توانست با بازدید ویدیوهایش در یوتیوب یک شبه مشهور شود. (نگاه کنید به چگونه در نوجوانی پولدار شویم)

اینترنت راه رسیدن به موفقیت را هموارتر و زمام رسیدن به آن را کوتاه تر کرده است حتی اگر حرفه ی شما هیچ ارتباطی با دنیای فناوری نداشته باشد. (نگاه کنید به 5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی)

مدت ها پیش برای رسیدن به چنین سطحی از موفقیت بیش از 10 ها بار تلاش و زمان خیلی طولانی تری لازم بود.

اما اکنون مثال های زیادی در دنیای واقعی هستند که نشان از موفقیت خیلی سریع می دهند. آیا آن ها برای اینکه هدف خود را بر موفقیت سریع بگذارید کافی نیستند؟

بهترین راه برای موفقیت سریع چیست

اگر با یک فرد موفق صحبت کنید متوجه می شوید که همیشه همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. اگر برنامه ریزی کنید در 6 ماه به هدف به خصوصی برسید ممکن است اتفاقی کاملا غیر منتظره رسیدن شما به این هدف در زمان برنامه ریزی شده شود.

بیشتر افراد موفق قبل از رسیدن به موفقیت خود نا امیدی ها و شکست های زیادی را تجربه کرده اند. از آنجا که موفقیت از تجربیات جمع آوری شده ی حاصل از شکست ها به دست می آید، به نظر می رسد نمی توان آن را سریع به دست آورد.

ممکن است بتوانید بعد از اولین تلاش موفق شوید اما عموما بیشتر مردم نمی توانند قبل از چندین شکست به موفقیت برسند. حتی افرادی که به نظر می رسد بعد از اولین تلاش خود موفق شده باشند احتمالا قبل از شروع کسب و کارشان را شکست را تجربه کرده اند. (نگاه کنید به چگونه در کسب و کار موفق شویم)

هدفتان موفقیت سریع باشد اما بدانید قانون زندگی متفاوت است

من به شدت شما را تشویق می کنم هدفتان موفقیت سریع باشد اما بدانید که قانون زندگی متفاوت است. راهی که بیشتر افراد موفق طی کرده و به اهداف خود رسیده اند پیشرفت آهسته و تدریجی می باشد.

در موارد نادر ممکن است شانسی پیدا کنید که شما را خیلی سریع به موفقیت برساند اما اگر چنین شانسی پیدا نکردید چه می شود؟ گر با سختی های زیادی در راه مواجه شدید چه می شود؟ اگر بارها شکست خوردید چه می شود؟

اگر به جز راه سریع برای رسیدن به موفقیت هدف دیگری نداشته باشید قطعا یکی از این موانع باعث نا امیدی شما خواهد شد.

ممکن است روزی بتوانید خیلی سریع موفق و مشهور شوید اما این قانون کلی و عمومی نیست. قانون کلی این است که صبور بوده و استقامت داشته باشید تا به اهدافتان برسید.

هر روز یک گام، حتی کوچک به جلو بردارید و در نهایت با این کار به خواسته های خود می رسید. اگر بتوانید سریع به موفق برسید خیلی خوب است اما اگر نتوانستید این کار را انجام دهید به خودتان یادآوری کنید موفقیت زمان بر است.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

موفقیت بعد از شکست

مقابله با مشکلات و دشواری ها

چگونه به موفقیت مالی برسیم

چگونه در کسب و کار موفق شویم

چگونه در برابر مشکلات بایستیم

راه های رسیدن به موفقیت چیست

چگونه در برابر مشکلات قوی باشیم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

راه سریع موفقیت. راههای رسیدن به موفقیت در زندگی. راه های رسیدن به موفقیت چیست؟. برای رسیدن به موفقیت چه باید کرد؟. راههای رسیدن به هدف در زندگی. بهترین راه موفقیت