راه های پولدار شدن در زمان کوتاه

فکر می کنید می توانید در مدت زمان خیلی کوتاه پولدار شوید؟

چرا باید با یک طرح آرام و مطمئن برای پولدار شدن اقدام کنید؟

آیا بهتر نیست خیلی سریع برای پولدار شدن تلاش کرده تا خیلی زود به ثروت دلخواهتان برسید؟

مسلما پولدار شدن در زمان کوتاه خیلی خوب است اما اجازه بدهید ابتدا به چند واقعیت درباره پول که باید از آن آگاه باشید اشاره کنم. یک ایده ی فوق العاده و جادویی (به عنوان مثال فیس بوک) می تواند به شما کمک کند در کمترین زمان ممکن ثروتمند شوید، اما در کنار آن افراد بسیاری توانسته اند با دنبال کردن یک طرح آرام و مطمئن به ثروت دلخواهشان برسند.

منظور از کلمه به آرامی در اینجا 10 سال نیست، به نظر من یک طرح آرام و مطمئن می تواند شما را در طول 3 تا 5 سال به ثروت برساند.

کلمه به آرامی در اینجا بیشتر از اینکه به زمان اشاره داشته باشد به رویکرد شما اشاره می کند. تفکر بزرگ و داشتن یک برنامه ی کسب و کار دراز مدت به جای کسب سود سریع اما ناپایدار بهترین راه برای ثروتمند شدن است.

در این مقاله در مورد یک طرح آهسته و مطمئن که می تواند شما را در چند سال پولدار کند صحبت خواهم کرد.

هنر پولدار شدن

قبل از اینکه به دنبال پول جمع کردن و ثروتمند شدن باشید باید روی ذهن خود کار کنید.

قبل از تغییر وضعیت مالی، باید برای اینکه بتوانید پولدار شوید در سیستم اعتقادی و باورهای خود تغییر ایجاد کنید. (نگاه کنید به با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید) هر طرح آهسته ای برای پولدار شدن بر این اساس است که شخص یاد بگیرد درآمد خود را قبل از هرچیز مدیریت کند.

خیلی مهم است ابتدا از خود بپرسید چه چیزی می تواند شما را تبدیل به یک میلیونر کرده یا ذهنیت یک میلیونر را به شما  بدهد؟ میلیونر کسی است که پول زیادی دارد اما قبل از اینکه بتواند به این مقدار پول برسد باید ذهنیت یک میلیونر را داشته باشد.

اگر می خواهید طرح موفقی را برای ثروتمند شدن دنبال کنید باید اول در ذهن خود ثروتمند شوید و بعد در بانک!

چگونه می توان با استفاده از یک طرح آرام و مطمئن ثروتمند شد؟

شما باید به مفهوم ثروتمند شدن باور داشته باشید. در غیر این صورت و بدون وجود این باور بهتر است تلاش خود را بیهوده هدر ندهید زیرا همه ی ایده های کسب و کار ایده های موفقی نیستند و ممکن است بارها شکست بخورید. در صورتی می توانید ثروتمند شوید که در مقابل این شکست ها استقامت داشته و راه حل های دیگری را تا موفق شدن امتحان کنید. تنها با باور به ثروتمند شدن می توانید چنین استقامتی از خود نشان دهید.

اگر از اشتباهات قبلی خود درس نگیرید و روشتان را تغییر ندهید آزمون و خطا کاملا بی فایده خواهد بود. هر تلاش شکست خورده ای باید به شما سرنخ هایی برای تغییر بعضی چیزها در تلاش بعدی تان بدهد.

مزیت یک طرح آرام و مطمئن این است که ثروتمند شدن شما را بیشتر از یک طرح سریع تضمین می کند. هیچ کس نمی تواند یک شبه یا در یک ماه به ثروت میلیونی برسد مگر اینکه بلیط بخت آزمایی برنده شود! اما اکثر مردم می توانند به راحتی بین 3 تا 5 سال به ثروت دلخواهشان دست پیدا کنند.

هرچقدر زمان بیشتری به خودتان بدهید کمتر امیدتان را از دست می دهید و بیشتر احتمال دارد که ثروتمند شوید. یک طرح آرام ممکن است شما را دیرتر به هدف برساند اما مطمئن تر می باشد.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چرا من ثروتمند نیستم

چگونه ثروتمند شویم

چگونه به سرعت پولدار شویم

پولدار شدن در کمترین زمان

چگونه یک شبه پولدار شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

راه های پولدار شدن در خانه. راه های پولدار شدن از طریق اینترنت. پولدار شدن در منزل. پول دار شدن در ايران. راههای پولدار شدن با سرمایه کم. راه های پولدار شدن بدون سرمایه. هنر پولدار شدن. بهترین کشور برای پولدار شدن