معذرت خواهی از همسر با ایده لوح سفید

قبل از هر چیز باید به این موضوع اشاره کنم که برای استفاده از تکنیک معذرت خواهی از همسر با ایده لوح سفید حتما نیازی به اشتباه ندارید. این مدل یک نوع تکنیک است که برای بازگرداندن عشق، دلجویی از همسر و بدست آوردن بخشش و همچنین بهبود روابط عاطفی با هدف انجام ازدواج  یا با هدف حفظ ازدواج استفاده می شود.

این ایده بر اساس یک مدل است و برای افرادی که به دنبال متن ادبی برای معذرت خواهی، یا متن عذر خواهی رسمی و یا تصاویر، اس ام اس، پروفایل یا شعر برای دلجویی هستند مناسب است. فرق نمی کند بخواهید از دوست دختر همجنس خود معذرت خواهی کنید یا دوست صمیمی یا فردی که عاشقش هستید در هر صورت مدل لوح سفید می تواند تحولی در روابط شما ایجاد کند.

ایده لوح سفید برای معذرت خواهی از همسر چیست

همانطور که گفتیم نیازی نیست حتما اشتباهی مرتکب شده باشید به هر حال این مدلِ معذرت خواهی به نفع شما رابطه را بازخواهد گرداند اما افرادی که واقعا اشتباه خود را می پذیرند بسیار بیشتر از افراد معمولی به ایده لوح سفید برای عذرخواهی از همسر نیاز دارند. این ایده به شما یاد می دهد برای نوشتن نامه یا ارسال پیامک به همسر چگونه باید اقدام کنید.

پس دست نگه دارید و قبل از به پایان رساندن این مقاله هیچ نامه یا پیامکی برای دلجویی ارسال نکنید. در عوض بروید و اگرعکس یا پروفایلی در شبکات اجتماعی در حال عذرخواهی دارید، حذف شان کنید. به زودی توضیح می دهم چرا مدل کنونی که برای معذرت خواهی از همسر استفاده می کنید صحیح نیست.

نامه معذرت خواهی از همسر 

عذرخواهی از عشق مانند چاقوی جراحی است، اگر بدرستی استفاده شود زندگی ها و افراد مورد علاقه مثل همسر یا نامزدمان را نجات می دهد و می تواند سال ها آزردگی را از زندگی برش داده و خارج کند ولی اگر بطور نادرست استفاده شود می تواند بسرعت قلب را برای همیشه از بدن جدا کند و همسرتان یا دوست صمیمی تان را بیش از بیش از شما دور کند.

اگرهمیشه بدرستی از اهرم عذرخواهی استفاده می شد میلیون ها دلار پولی که در دادگاه ها برای طلاق و جدایی هزینه می شود می توانست پس انداز شود. به عبارت دیگر اگر دلجویی از دوست صمیمی یا همسر بطرز درستی صورت گیرد می تواند کاری انجام  دهد که به نظر معجزه می رسد.

ارسال سیگنال جذب با معذرت خواهی 

مدل لوح سفید برای ارسال سیگنال جذب با پیامک یا اس ام اس دلجویی از دوست صمیمی ( یا همسر) در بسیاری مواقع می تواند نقش ” سیگنال جذب” در رابطه عاشقانه را بازی می کند. برای اجرای این مدل لزوما نیازی به یک اشتباه ندارید و همچنین نیازی ندارید به دنبال عکس، تصاویر یا پیامک معذرت خواهی باشید.

نام این ایده ” مدل لوح سفید” است. این نام را انتخاب کردم زیرا این مدل ایده عال طوری طراحی شده است که بتواند با ارسال سیگنال جذب لوح رابطه تان را پاک و سفید کند و در نتیجه شما را آماده یک رابطه عاشقانه موثر و موفق کند.

مطمئن هستم درمورد زن و شوهر هایی شنیده اید که به هم خیانت کرده و دوباره با هم آشتی کرده اند و یا خانواده هایی که قاتلان، متجاوزان و یا جنایت کارانی را بخشیده اند؛ رویدادی بسیار بدتر از آن چیزی که زوج ها نسبت به هم انجام می دهند. پس قطعا ایده و مدلی برای چنین عذرخواهی هایی از دوست صمیمی باید وجود داشته باشد که باعث ارسال سیگنال جذب می شود.

اگر با معذرت خواهی از همسرتان به دنبال یک فرصت مجدد دیگر هستید پس باید به شما بگویم که ایده لوح سفید برای ارسال پیامک یا اس ام اس عذر خواهی از همسر نیز دقیقا درمورد همین موضوع یعنی ایجاد یک فرصت مجدد برای شما است تا رویای درخشان پیوند تان هرگز به ویرانه ی جدایی تبدیل نشود.

سیگنال های منفی در معذرت خواهی از همسر 

اگر از هرکس بپرسید که هدف از ارسال اینگونه عکس های یا متن ادبی معذرت خواهی از همسر چیست ممکن است جواب دهند معذرت خواهی یعنی شما اشتباه خود را پذیرفته اید.

همانطور که می دانید اشتباه مساوی است با احساس منفی. برای ذهن فرق نمی کند که شما اشتباه خود را بپذیری یا نپذیری، در هر صورت این اشتباه مساوی است با یک سیگنال منفی که دقیقا مغایر با سیگنال جذب است.

در قدم بعدی شروع میکنیم به ارائه عذرها و بهانه های مختلف برای اشتباهی که انجام داده ایم – پس از اینکه اشتباه خود را می پذیرید و سیگنال منفی را ارسال می کنید). با توضیح بهانه های خود نیز تلاش می کنیم که سیگنال منفی خود را صحیح جلوه دهیم.

این بدین معناست که مجدد سیگنال های منفی بیشتری برای وی ارسال میکنیم و بیشتر خودمان را مرتبط با احساسات منفی می کنیم.

حتی اگر مرحله توجیه و بهانه صورت نگیرد بازهم اینگونه عذر خواهی کردن ما از همسر باعث ارسال سیگنال منفی می شود. در این مرحله هر چیزی که نشان از اشتباه شما داشته باشد با زنده کردن آن اشتباه در واقع احساسات منفی را ارسال می کند و این یعنی ارسال سیگنال های منفی بیشتر.

هرچند پذیرش اشتباهات در همان موقعیت می تواند به کاهش تنش کمک کند اما یادآوری مداوم آن و تاکید بیش از حد فقط باعث بازیابی خاطرات منفی می شود. همانطور که قبلا گفتیم مدیریت صحیح رابطه از مهمترین دلایلی است که توضیح می دهد چرا خانم ها و چرا مردان بعد از جدایی بر می گردند پس خوب است به درستی این موقعیت ها را  مدیریت کنید.

ارسال سیگنال منفی در معذرت خواهی از همسر

هر گونه نشانه ای مثل عکس پروفایل، متن ادبی، متن رسمی، نامه، اس ام اس یا هر چیز دیگری که به معذر خواهی شما اشاره کند در واقع اشتباه شما را در یادها بیدار می کند. اشتباه شما نیز مساوی است با احساس منفی. و احساس منفی نیز یک سیگنال منفی است که باعث می شود دمای رابطه شما به صفر برسد.

سیگنال های منفی دقیقا مثل گدازه های کوهی خروشان هستند که هر زیبایی را در مسیر خود به خاکستر تبدیل می کنند. جمله ” اشتباه کردم” یا ” اشتباه خود را قبول دارم” خیلی برای مان آشنا است زیرا بارها شنیده ایم؛ چه مستقیم و صریح و چه غیر مستقیم و ضمنی و هر بار که این جمله را می شنوید مجدد همه چیز برای مان تازه می شود.

اما داستان اینجام تمام نمی شود. بعضی افراد توقع دارند پس از عذرخواهی همه چیز خیلی سریع به روز اول بازگردد و حتی وقتی متوجه می شوند احساس منفی همچنان در همسرشان وجود دارد شروع می کنند به ارائه دلیل و توجیه. و در واقع با اینکار بدون اینکه خود بفهمند سیگنال منفی قبلی را ( که به دلیل عذرخواهی صورت گرفته بود) دو برابر کردند.

معذرت خواهی از همسر به صورت غلط

مهم نیست شما چه احساسی نسبت به رویداد پیش آمده داشته باشید. ممکن است ناراحتی طرف مقابل از نظر شما بر اساس دلایلی واهی و بی منطق باشد، همچنین ممکن است بپذیرید که همسر یا دوست صمیمی تان حق داشته است که آزرده شده است.

فرق نمی کند چگونه فکر کنید در هر صورت با درج تصاویر معذرت خواهی و یا ارسال اس ام اس و نامه برای معذرت خواهی از همسر این مدل ایجاد می شود: معذرت خواهی + پذیرش اشتباه = سیگنال منفی + اصرار یا توجیه اشتباه = 2سیگنال منفی.

پس مشاهده کردید چگونه ارسال هرگونه نشانه از درخواست بخشش مثل نامه، پیام، اس ام اس یا تصاویر می تواند سیگنال های منفی بفرستد.

وقتی شما با نامه عذر خواهی یا حتی عذرخواهی شفاهی مسئولیت اشتباهی را می پذیرید که باعث ارسال سیگنال جذب و ارسال احساس منفی در همسرتان می شود، فقط باعث تقویت بیشتر شکاف در رابطه خود می شوید و روز به روز به جای پیشروی به سمت جلو، عقبگرد خواهید کرد به دره ناامیدی ها و سرخوردگی ها.

پیامک ها یا اس ام اس هایی که نباید برای معذرت خواهی از همسر ارسال کنیم  

  اما یک روش متفاوت دیگر نیز برای ارسال پیامک دلجویی، ارسال پیام یا اس ام اس با سیگنال مثبت است. وقتی در مورد سیگنال های منفی آگاه شویم و از ارسال آنها جلوگیری کنیم پس پیشنیاز اولیه برای استفاده از ایده لوح سفید را یاد گرفته اید.

این ایده هم از طریق نامه، هم از طریق اس ام اس و هم عکس می تواند عشق را صدبار پرشور تر به رابطه برگرداند. در ادامه به اشتباهاتی

که هنگام قهر رخ می دهد و باعث ارسال سیگنال منفی می شود اشاره می کنم:

  1. التماس کردن با ارسال پیامک های طولانی
  2. معذرت خواهی کردن های پی در پی با نامه
  3. گذاشتن عکس ها و تصاویر معذرت خواهی از همسر
  4. انتخاب تصاویر غمگین برای پروفایل
  5. ارسال شعرهای عاشقانه و ادبی که نمی خواهد بشنود
  6. ارسال متن های رسمی برای عذرخواهی

همانطور که در 4 مرحله برای برگرداندن عشق به رابطه نوشته ام فرق نمی کند اگر صدها پیامک عذرخواهی ارسال کنید، التماس کنید، غلامی حلقه به گوش شوید یا یک نامه عذرخواهی رسمی و زیبا ارسال میکنید، در هر صورت شما به دلیل احساس دلتنگی ( سیگنال منفی ضمیر ناخودآگاه) در حال ارسال سیگنال هایی هستید که فقط به روی موج منفی قرار دارد و به ذهن وی احساسات منفی یادآوری می کند.

اما برای استفاده از ایده لوح سفید برای بخشیده شدن نیازی به هیچکدام از این اشتباهات ندارید و حتی می توانید بدون برقراری ارتباط و از راه دور نیز رابطه عاطفی خود را بهبود دهید ( نگاه کنید بهترین راه برای بهبود روابط عاطفی بدون برقراری ارتباط). پس از همین اکنون تصمیم بگیرید که دیگر تن به این سقول همیشگی ندید و ارسال چنین متن ها یا پیامک هایی را متوقف کنید.

اگر در این تصمیم موفق شدید پس پس شما برای یادگیری مرحله بعد یعنی ایده لوح سفید برای معذرت خواهی از همسر آماده هستید.

ایده لوح سفید برای نامه معذرت خواهی از همسر 

تکنیک لوح سفید برای عذر خواهی از عشق یکی از بخش هایی است که در بروز رسانی جدید کتاب بازگشت به عشق و ازدواج به آن اضافه شده است که همراه با پشتیبانی تخصصی ارائه می شود.

فرق نمی کند برای نوشتن نامه از آن استفاده کنید یا ارسال پیامک و یاگذاشتن عکس پروفایل در هر صورت می تواند در جذب شخص مورد نظر به شما کمک کند. اگرچه با توجه به شرایط بعضی از ابزارها بر بعضی دیگر ارجعیت دارند ( یعنی بسته به موردتان گاهی عکس ممکن است بهتر باشد و گاهی نامه)

متاسفانه به دلیل گسترده بودن این تکنیک و نیاز آن به توضیحات مفصل و آموزش های بیشتر در این مطلب فرصت توضیح کامل این تکنیک وجود ندارد. اما شما می توانید با ارسال پیام به شماره زیر با کارشناس روابط عمومی تیم نوین بینش ارتباط برقرار کرده و درخواست ادامه مقاله بازگشت به رابطه و مدل لوح سفید برای عذر خواهی از عشق را بدهید.

باز هم تاکید می کنم “مدل پذیرش مسئولیت با نامه یا عکس معذرت خواهی” برای اشتباهی که اکنون صورت گرفته است فقط باعث ارسال سیگنال منفی در عشق یا همسرتان می شود. در نتیجه باور به این موضوع که شما واقعا مقصر هستید و طرف مقابل قربانی است در وی افزایش پیدا می کند.

تیم نوین بینش از ارائه ی خدمات به افرادی که متاهل باشند و در پی رسیدن به فرد دیگری به جز همسرشان باشند معذور است. مقالات و آموزش ها همچنین برای کسانی که به دنبال فردی باشند که متاهل است و می خواهند آن فرد را به رابطه بازگردانند ارسال نخواهد شد. اهداف مورد تایید تیم نوین بینش جلوگیری از طلاق و بهبود روابط عاطفی با قصد ازدواج و ایجاد یک رابطه ی پایدار است.

در صورت تمایل می توانید پس از معرفی خود؛ سن، شغل و تحصیلات (اختیاری) مشکل خود را به صورت خلاصه ( با خط فارسی) توضیح دهید. به دلیل درخواست های بسیار ممکن است در پاسخ به پیام شما تاخیر صورت بگیرد ولی قطعا پاسخ شما ارسال خواهد شد.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به رابطه، عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش بازگشت به رابطه و ازدواج مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهم بیشتر بدانم:

از بی توجهی شوهرم خسته شدم

راههای افزایش عشق بین همسران

نشانه های خیانت عاطفی همسر

مقابله با دخالت خانواده در زندگی زناشویی

پیامک عاشقانه به همسر

آشنایی با تیم نوین بینش