چگونه به راحتی پولدار شویم

اگر شما در مورد کسب درآمد جدی هستید شکی نیست که سخت کوشی و کار زیاد مهمترین چیز در این راه است. اما خبر خوبی که برای شما دارم؛ در ابتدای کار باید سخت تلاش و کار کنید اما بعد از آن می توانید به راحتی و بدون هیچ کاری پول زیادی به دست آورید.

یکی از دوستان من علاقه ی زیادی به سگ ها دارد. او صفحات زیادی در فیسبوک با بازدید بالا دارد و در این صفحات از سگ ها می نویسد. او بدون اینکه کاری انجام دهد پول زیادی از این صفحات فیسبوکی به دست می آورد. این فرد در اولین روز هفته پست های خود را آماده کرده و در طول هفته در صفحاتش به اشتراک می گذارد و به راحتی با پذیرش تبلیغات درآمد کسب می کند.

خبر خوب این است که از طریق اینترنت می توان بدون هیچ تلاشی پول زیادی به دست آورد اگر در ابتدای کار به اندازه ی کافی تلاش کرده باشید. (نگاه کنید به کسب درآمد از اینترنت به صورت رایگان)  امروزه بسیاری از وبلاگ نویسان و افرادی که من شخصا می شناسم، با وبلاگ نویسی در مورد چیزهایی که علاقه دارند پول زیادی به دست می آورند.

این افراد در ابتدا برای جذب بازدید کننده و رشد وبلاگ خود تلاش زیادی کرده اند و پس از آن همه چیز تقریبا به صورت خودکار و بدون هیچ تلاشی اتفاق افتاده است.

بدون اینکه کاری انجام دهید پولدار شوید

بلاگر های زیادی در یوتیوب وجود دارند که با به اشتراک گذاشتن چندین ویدیو در هفته پول زیادی به دست می آورند. احتمالا شما هم با من موافق هستید که ساختن چندین ویدیو در هفته در مقایسه با کارهای سخت تقریبا هیچ تلاش زیادی نمی خواهد و می توان گفت شما بدون اینکه کاری انجام دهید پولدار می شوید.

اما اجازه دهید کمی از بحث اینترنت خارج شویم. فرض کنیم که شما پول زیادی به دست آورده و آن را در یک شرکت خوب سرمایه گذاری می کنید. در این مورد مدیر شرکت و کارکنان آن برای شما کار می کنند و شما می توانید بدون اینکه کاری انجام دهید پول زیادی به دست آورید.

من در طول زندگی ام پول زیادی از سهام و سرمایه گذاری به دست آوردم و در آن میزان تلاش و کار من در مقایسه با میزان تلاش و کاری که باید در مشاغل مختلف دیگر انجام می دادم بسیار کمتر بود.

در واقع می خواهم بگویم اگر در ابتدای کار به اندازه ی کافی تلاش کنید و به مرحله ی خوبی از کارتان برسید می توانید پس از آن با کمترین میزان کار و تلاش به درآمد منفعل (یعنی حتی در خواب هم بتوانید پول در بیاورید) برسید.

برنامه ی عملی

مطمئن هستم که منتظر یک برنامه ی عملی برای پول درآوردن به راحتی و با کمترین تلاش هستید. این برنامه می تواند به شکل زیر باشد:

  1. یک زمینه ی کاری پیدا کنید که شما را به درآمد منفعل برساند: اولین قدم پیدا کردن یک زمینه ی کاری است که روزی شما را به درآمد منفعل برساند. مثلا شغلی مانند مهندسی نفت نمی تواند چنین خصوصیتی داشته باشد زیرا شما باید در چنین شغلی در طول کار خود سخت تلاش کنید. پس با پیدا کردن شغل مناسب اولین قدم را برداشته اید.
  2. سخت کار کنید: بدون تلاش زیاد در ابتدای کار نمی توانید موفق شوید. فرض کنید می خواهید یک وبلاگ داشته باشید. در این صورت باید یک یا دوسال برای جذب بازدید کننده سخت تلاش کنید و پس از آن نتیجه را ببینید.
  3. همه چیز را به دیگران بسپارید: پس از آنکه کسب و کار شما به موفقیت رسید می توانید همه چیز را به دیگران بسپارید. شما می توانید با استفاده از کاری که دیگران انجام می دهند و بدون هیچ تلاشی به راحتی پول دربیاورید و این روند دائمی خواهد بود. (نگاه کنید به چگونگی تداوم در کسب و کار)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

راز های پولدار شدن

چگونه به سرعت پولدار شویم

پولدار شدن از طریق اینترنت

پولدار شدن در کمترین زمان

چگونه یک شبه پولدار شویم

راه های پولدار شدن در زمان کوتاه

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه در خانه پولدار شویم. چگونه در نوجوانی پولدار شویم. چگونه بدون سرمایه پولدار شویم. چگونه پولدار شویم در ایران. چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم. می خواهم پولدار شوم چگونه. چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم. چگونه پولدار شویم+pdf