تاثیر باور در موفقیت

برای موفقیت باور کنید شایسته ی بهترین ها هستید

آیا از زندگی خود راضی هستید؟

آیا هر روز صبح احساس پیروزی می کنید؟

آیا آنچه از زندگی می خواهید به دست آورده اید؟ (نگاه کنید به چگونه زندگی بهتری داشته باشیم)

اگر پاسخ شما به سوالات بالا منفی است نگران نباشید، کاملا طبیعی است متوجه شوید هنوز به خواسته های خود نرسیده اید. با این حال اگر برای رسیدن به خواسته هایتان مبارزه نمی کنید باید نگران باشید.

اکثر مردم بدون رسیدن به خواسته های خود از دنیا می روند و لازم نیست به شما بگویم که چنین مرگی چقدر با نا امیدی و شکست همراه است.

به همین دلیل در این مقاله قصد دارم به شما بگویم برای رسیدن به خواسته های خود باید چه کاری انجام دهید.

شما متعلق به چه جایگاهی هستید؟

دونالد ترامپ ۹٫۲ میلیارد بدهی داشت، که برای بدبخت شدن و پایان زندگی کافی بود. اما چون باور داشت او متعلق به گروه افراد شکست خورده نیست و باید جایگاه دیگری داشته باشد توانست دوباره خودش را بالا بکشد و ثروتش به ۵ میلیارد رسید.

دونالد ترامپ گفته است که در رویاهایش زندگی می کند زیرا او توانسته محیط اطرافش را به گونه او تغییر دهد تا با رویاهایش منطبق باشد.  هرچند شکست های کنونی وی در جامعه آمریکا و حتی جامع جهانی پس از برگزیده شدن وی به عنوان یک رئیس جمهور شاید این رویا را تاکنون خراب کرده باشد اما منظور ما موفقیت های سیاسی او نیست که به نظر می رسد در بیشتر آن ها ناکام مانده است بلکه منظورمان موفقیت های مالی او تا قبل  از رسیدن به ریاست جمهوی است.

به هر حال چیزی که می خواهم بگویم این است که رسیدن به خواسته های تان وقتی صورت می گیرد که خودتان را لایق بهترین ها بدانید. نباید محیط، بی عدالتی در زندگی یا منابع خود را سرزنش کنید و تسلیم هر رویداد ناخوشایندی شوید که برای تان رخ می دهد.

اینکه شما فرد خوشبخت یا بدبختی هستید به خودتان و طرز فکر خودتان بستگی دارد. خوشبختی مثل ثروت مند شدن است هر چقدر بیشتر ثروت داشته باشید، ثروتمند تر خواهید شد و هر چقدر خوشبخت تر به خود بنگرید،  خوشبختی بیشتری بدست می آورید البته این بدین معنا نیست که ضعف ها و مشکلات را انکار کنید و برای حل شان تلاش نکنید.

به هر حال مهم این است که خواسته های خود را بشناسید و برای رسیدن به آن ها تغییر کنید. هر رویداد ناگواری حتی جدایی از رابطه یا برشکستگی شغلی اگر به عنوان یک تجربه به آن نگریسته شود و از آن تجربه برای پیشرفت و موفقیت استفاده شود می تواند یک دستاورد ارزشمند در نظر گرفته شود.

همه ی این ها زمانی اتفاق می افتد که باور کنید لایق بهترین ها هستید و زمانی که این باور در ذهن شما محکم شود به رویاهای خود می رسید.

چرا برخی افراد هیچ وقت به خواسته های خود نمی رسند

وقتی فردی باور داشته باشد لایق بیشتر از یک زندگی معمولی نیست، اولین چیزی که به ذهن او می رسد این است که نمی تواند بهتر عمل کند.

این شخص احساس بدی دارد و ناراحت است اما تصور می کند بهترین خود را انجام داده و در نتیجه به مرور زمان این احساسات را فراموش خواهد کرد.

فردی که باور دارد شایسته زندگی بهتری است، فرصت های متوسط را رد کرده تا فرصت بهتری پیدا کند و بتواند به رویاهای بزرگ خود تحقق ببخشد.

همه چیز بستگی به این دارد که به خودتان باور داشته باشید و منتظر چیزی بمانید که شایسته اش هستید. در چنین موردی باید باور به شدت قوی داشته باشید زیرا هنگامی که شما منتظر هستید دوستانتان پیشرفت می کنند اما شما هنوز در ابتدای راه مانده اید. اما وقتی راهتان پیدا شود در کمترین زمان از آن ها جلو می زنید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۵ مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

خودباوری و موفقیت

موفقیت و باور

راه های رسیدن به موفقیت چیست

افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند

ایجاد انگیزه برای موفقیت

موفقیت و زمان

راه سریع موفقیت

چگونه باورهای غلط را از بین ببریم

با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید