ایجاد انگیزه برای موفقیت

انرژی مثبت و منفی

بیشتر مردم می خواهند موفق شوند اما فقط تعداد کمی از آن ها انرژی لازم برای حرکت رو به جلو را دارند. همانطور که بارها در مقالات قبلی درباره ی موفقیت گفته ام راه رسیدن به موفقیت سخت، پر از مشکلات و درد می باشد. بدون انگیزه و انرژی لازم خیلی زود اشتیاق خود را از دست می دهید و دست از تلاش بر می دارید.

درحالی که راه های زیادی برای ایجاد انگیزه و انرژی وجود دارد یکی از این روش ها اگر به درستی استفاده شود تضمین شده است. این روش قدرت افراد منفی می باشد.

آیا می دانید افسردگی نوعی انرژی بوده که در جهت نادرستی هدایت شده است؟

اگر رویاهایی داشته باشید و به سمت آن ها حرکت کنید این رویاها به شما انگیزه می دهند اما اگر باور کنید به رویاهایتان نمی رسید افسرده خواهید شد. بلندپروازی نیرویی است که هم باعث انگیزه و هم باعث افسردگی می شود.

اگر انرژی حاصل از بلندپروازی شما به سمت درستی هدایت نشود نتیجه ی آن چیزی جز افسردگی نخواهد بود.

همین اتفاق در مورد افراد با انرژی منفی می افتد. اگر این انرژی منفی در مسیر درستی هدایت نشود باعث سرکوب و شکست شما خواهد شد اما اگر به درستی هدایت شود انگیزه ی زیادی به شما می دهد.

چگونه از انرژی منفی برای موفقیت استفاده کنیم

به محض اینکه به آرامی به سمت رویاهایتان حرکت کنید افراد منفی را در زندگی خود خواهید دید. آن ها را شما را سرکوب، مسخره و تحقیر می کنند. (نگاه کنید به چگونه با کسانی که مارا تحقیر میکنند برخورد کنیم)

برای اینکه این انرژی منفی را به سمت درستی هدایت کنید باید اسم این افراد را جایی بنویسید و به خودتان قول دهید روزی به آن ها ثابت می کنید اشتباه کرده اند. اسم افرادی که شما را مسخره می کردند بنویسید و قسم بخورید که اشتباهشان را به آن ها ثابت می کنید.

اسم افراد منفی که قصد بدی نداشتند را ننویسید. افراد منفی زیادی وجود دارند که قصد آسیب رساندن به شما را نداشته و شما باید آن ها را ببخشید. اسم افرادی را بنویسید که از دیدن موفقیت شما متنفرند، فکر می کنند شما به اندازه ی کافی خوب نیستید و آرزو دارند به اهدافتان نرسید.

احساس پیروزی، یک احساس عالی است

هیچ احساسی بهتر از احساس پیروزی نیست. بعد از رسیدن به موفقیت و دستیابی به رویاهایتان باید با افراد منفی تماس بگیرید، حرف هایشان را به آن ها یادآوری کنید و نتیجه ی کارتان را به آن ها نشان دهید.

من شخصا این کار را قبلا امتحان کرده و هیچ پاسخی از آن افراد دریافت نکرده ام. این وضعیت برای آن ها تکان دهنده تر از آن است که بتوانند چیزی بگویند.

نکته ی خوب این روش این است که انرژی منفی همه جا پیدا می شود. اگر تلاش کنید کار مفیدی در زندگی انجام دهید افراد منفی به آسانی سر راه شما قرار خواهند گرفت. از انرژی آن ها برای انگیزه به سمت رویاها و اهدافتان استفاده کنید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

موفقیت بعد از شکست

مقابله با مشکلات و دشواری ها

چگونه به موفقیت مالی برسیم

چگونه در کسب و کار موفق شویم

چگونه در برابر مشکلات بایستیم

راه های رسیدن به موفقیت چیست

چگونه در برابر مشکلات قوی باشیم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

ایجاد انگیزه برای موفقیت. راههای ایجاد انگیزه. انگیزه برای زندگی. چگونه انگیزه خود را قوی کنیم؟. انگیزه چیست. روانشناسی ایجاد انگیزه