افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند

آن ها چگونه این کار را انجام دادند؟

همیشه می بینیم که افراد موفق ماشین های گران قیمت سوار می شوند، در برنامه های تلویزیونی مصاحبه می‌کنند و معاملات موفقی دارند.

اما سوال اینجاست که آن ها چگونه این کار را انجام می دهند؟ آیا آن ها موفق به دنیا آمده اند؟ یا کاری انجام می‌دهند که باعث موفقیتشان شود؟

ما همیشه نتیجه ی نهایی را می بینیم و نمی دانیم این افراد چگونه مسیرشان را طی کرده اند. در این مقاله به شما نشان می دهم افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند تا شما هم‌ بتوانید مانند آن ها موفق باشید.

افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند

او در سال ۱۹۲۱ به دنیا آمد و همیشه آرزو داشت نویسنده شود. او نمونه ی یکی از آثار خود را برای چاپ به مرکز انتشار برد اما آن ها اثرش را رد کردند و گفتند: “متاسفانه کار شما خوب نیست.” او تسلیم‌ نشد و نوشته ی خود را به مرکز انتشار دیگری برد اما بازهم نوشته اش پذیرفته نشد.

الکس در مورد نویسندگی اشتیاق زیادی داشت و به تلاش ادامه داد. رد شدن برای الکس ۱۰ بار یا حتی ۱۰۰ بار اتفاق نیفتاد، نوشته ی او 8 سال متوالی توسط مراکز انتشار رد شد!

تصور‌ کنید می خواهید نویسنده شوید و ۸ سال همه به شما بگویند استعداد این کار را ندارید! چخه حسی به شما دست می دهد؟

الکس به اندازه ی کافی مقاومت کرد و رمان او بعد از ۸ سال به چاپ رسید. رمان الکس بسیار موفق شد و الکس هالی به عنوان نویسنده ی آن به شهرت زیادی دست یافت. (نگاه کنید به شخصیت ثروت ساز)

موفقیت چگونه اتفاق می افتد

بیشتر مردم فقط پایان داستان افراد موفق را می‌بینند و‌ به جزئیات توجهی نمی کنند. مردم افرادی مانند الکس هالی را می بینند و ‌تصور می کنند این افراد به دلیل خوش شانسی به موفقیت‌ رسیده اند. اما اگر نگاه دقیق تری به‌ زندگی افراد موفق بیندازید متوجه می شوید آن ها برای موفقیت جنگیده و‌ خودشان آن‌ را به دست آورده اند.

الکس ‌حتی اگر ۱۰ سال هم شکست می‌خورد بازهم به تلاش خود ادامه می داد و به موفقیت می‌رسید. (نگاه کنید عدم موفقیت در زندگی و مقابله با آن)

ممکن است با خود بگویید از کجا این موضوع را می دانم؟

پاسخ ساده است؛ همه ی ثروتمندان طرز تفکر مشابهی دارند.(نگاه کنید به طرز فکر ثروتمندان) آن ها:

  • به خود باور دارند: حتی اگر همه آن ها را سرکوب کرده و رد کنند. (نگاه کنید به 5 راهکار ساده برای رسیدن به خودباوری)
  • به شدت مقاوم هستند: آن ها برای تحقق بخشیدن به آرزوهایشان تا هرجایی که لازم باشد به تلاش خود ادامه می‌ دهند.
  • هیچ وقت تسلیم‌ نمی شوند: آن ها معنی تسلیم شدن را نمی‌ دانند.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

راه های رسیدن به موفقیت چیست

چگونه یک کسب و کار موفق راه بیندازیم

چگونه به موفقیت مالی برسیم

عوامل عدم موفقیت در کار

چگونه در کسب و کار موفق شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

داستان آدم های موفق. راز موفقیت یک فرد موفق. موفق ترین افراد جهان. دلایل موفقیت افراد موفق. اسامی افراد موفق. آدم های موفق ایران. نام افراد موفق ایرانی. لیست افراد موفق ایرانی