تلاش برای موفقیت

موفقیت و تعداد تلاش ها

اگر مقالات مربوط به دسته ی موفقیت در وبسایت نوین بینش را مطالعه کرده باشید احتمالا می دانید موفقیت با تلاش مستمر به دست می آید.

اما سوال اینجاست که چرا نمی توان بعد از اولین تلاش موفق شد؟

چرا باید بیشتر از یک بار ( یا حتی بیشتر) برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد؟

دلیل اینکه می خواهم به این سوال پاسخ دهم ایجاد انگیزه به شما برای تلاش دوباره است. زیرا تا زمانی که متوجه نشوید چرا موفقیت به این شکل به دست می آید انگیزه ای برای انجام آن نخواهید داشت.

چرا فردی باید با وجود اینکه مطمئن نیست تلاش هایش به موفقیت برسد بازهم به تلاش دوباره ادامه دهد؟

موفقیت چگونه اتفاق می افتد؟

اگر داستان زندگی بازیگران را بخوانید متوجه می شوید قبل از اینکه کارگردانان خوب آن ها را کشف کنند نقش های کمرنگ و بی اهمیتی را بازی کرده اند.

موفقیت هم به همین شیوه به دست می آید، باید انقدر استعداد ها و ایده های خود را به افراد مختلف نشان دهید تا در این میان فردی قدرتمند پیدا شود و به شما کمک کند.

بنیانگذار PINTEREST 9 ماه ( در روایتی 1 سال) مبارزه کرد تا زمانی که یک وبلاگ نویس به او کمک کرد شبکه ی اجتماعی خود را افتتاح کند.

ایده ی او را هزاران نفر دیدند اما وقتی فردی درست و قدرتمند با این ایده آشنا شد شهرت خود را به دست آورد. اگر او قبل از ملاقات با این وبلاگ نویس از ایده اش دست می کشید پروژه ی PINTEREST برای همیشه شکست می خورد.

همیشه کسی وجود دارد که شما را باور کند

برای موفقیت باید ایده های خود را به افراد زیادی نشان دهید تا یک شخص قدرتمند از آن ها حمایت کند. (نگاه کنید به ایده هایی برای میلیاردر شدن)

طبیعی است که افراد زیادی ایده های شما را رد کنند. شما نیز برای مشهور شدن به تایید همه ی دنیا نیاز ندارید. کافی است تعدادی از افراد مناسب یا حتی یک فرد مناسب را پیدا کنید تا به شما کمک کند به شهرت برسید.

اگر می خواهید یک نویسنده ی مشهور باشید باید کتاب خود را به مراکز انتشار مختلف ارسال کنید تا بالاخره یک فردی در یکی از این مراکز ارزش استعداد شما را متوجه شود.(نگاه کنید به چگونه ثروتمند و مشهور شویم (زندگی نامه ی نویسنده ی داستان هری پاتر)) اگر می خواهید برای ایده ی خود تامین مالی پیدا کنید باید ده ها سرمایه گذار مختلف را ملاقات کنید تا فرد مناسبی برای سرمایه گذاری پیدا شود و … .

فراموش نکنید جهان 7 میلیارد نفر جمعیت دارد و بالاخره در بین این جمعیت افرادی پیدا می شوند که ایده ی شما را بدون توجه به اینکه چیست و چه کاربردی دارد دوست داشته باشند.

در حقیقیت ایده هایی وجود دارند که اصلا خوب نیستند اما به دلیل حمایت مردم مشهور شده اند. مهم نیست ایده ی شما چیست آن را به افراد زیادی نشان دهید تا بالاخره مورد تایید قرار گیرد.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

موفقیت بعد از شکست

چگونه یک کسب و کار موفق راه بیندازیم

چگونه به موفقیت مالی برسیم

ویژگی شخصیتی افراد موفق

رسیدن به موفقیت با تلاش

افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند

راه های رسیدن به موفقیت چیست

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

جملات زیبا در مورد تلاش و موفقیت. تلاش و پشتکار. جملات کوتاه موفقیت. تلاش برای رسیدن به هدف. جملات زیبا در مورد هدف. سخنان بزرگان در مورد تلاش. تلاش چیست. متن های زیبا برای آرزوی موفقیت