طرز فکر ثروتمندان

چرا بعضی افراد ثروتمند و بعضی دیگر فقیر هستند؟

آیا ثروتمندان ثروتمند به دنیا آمده اند؟ نه همه ی افراد ثروتمندانی را می شناسیم که در ابتدا هیچ پولی نداشتند و یا بارها پول خود را از دست داده و دوباره به ثروت رسیده اند.

همه می دانند والت دیزنی بزرگترین انیماتور تاریخ است اما کمتر کسی می داند او در سال 1921 یک شرکت به نام  Laugh-O-Gram تاسیس کرد و دو سال بعد ورشکست شد.

تنها یک چیز می تواند این معما را حل کرده و به این سوال پاسخ دهد:” افراد ثروتمند نه خوش شانس بوده و نه ثروتمند به دنیا آمده اند، طرز تفکر آن ها پولساز است!”

در این مقاله این طرز تفکر را به شما نشان می دهم تا مانند آن ها فکر کنید.

یاد بگیرید مانند ثروتمندان فکر کنید

به طور کلی ثروتمندان کسانی هستند که:

  • مانند کارآفرین ها فکر می کنند: شما به سختی می توانید فرد ثروتمندی پیدا کنید که برای دیگران کار کند و از شغل خود پولدار شده باشد. حتی اگر چنین موردی وجود داشته باشد احتمالا این فرد سن زیادی دارد و یک ثروتمند جوان نیست. اولین کلید ثروتمند شدن راه اندازی یک کسب و کار مستقل برای خودتان است. (نگاه کنید به چگونه کارآفرین باشیم)
  • آن ها بزرگ فکر می کنند: ثروتمندان به افزایش درآمد به میزان محدود فکر نمی کنند، آن ها به پروژه هایی فکر می کنند که هیچ سقف درآمدی نداشته باشد. دلیل اصرار من بر کسب درآمد از طریق اینترنت این است که شما بازدید کننده ی محدودی ندارید و در نتیجه درآمدتان هم محدود به میزان مشخصی نمی شود.
  • آن ها باورهای نادرست درباره ی پول در ذهن خود ندارند: هیچ ثروتمندی به جملاتی مانند ” پول باعث شرارت می شود” یا ” ثروتمندان دزد هستند” یا “برای ثروتمند شدن باید خوش شانس بود” اعتقاد ندارند. اگر می خواهید ثروتمند شوید بهتر است مانند افراد ثروتمند فکر کنید و از شر این اعتقادات غلط و محدود کننده رها شوید. (نگاه کنید به با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید)
  • آن ها بیش از حد پول خرج نمی کنند: افراد ثروتمند کسانی هستند که بیشتر پولشان را پس انداز می کنند. من تعداد کمی از افراد مشهور را می توانم نام ببرم که به ثروت رسیده و به دلیل عدم توانایی در کنترل سبک زندگی شان فقیر از دنیا رفته اند. پس انداز کردن پول از پول درآوردن خیلی مهم تر است. (نگاه کنید به ترک عادت ولخرجی)
  • آن ها پولی که پس انداز کرده اند سرمایه گذاری می کنند: افراد ثروتمند پولشان را سرمایه گذاری می کنند تا پول بیشتری به دست آورند. افراد فقیر بهترین ماشین ها و بزرگترین خانه ها را می خرند و بقیه ی عمر خود را به بازپس دادن قرض هایشان سپری می کنند. به طور خلاصه هرچیزی که نیاز دارید بخرید اما برای ثروتمند شدن باید پایین تر از سطح دلخواهتان زندگی کنید.

مهم ترین نکته برای ثروتمند شدن

بیشتر افراد ثروتمند رنج زیادی کشیدند، بارها شکست خوردند و در نهایت ثروتمند شدند. افراد ثروتمند خوش شانس نیستند، آن ها بارها و بارها تلاش می کنند تا شانس به سراغشان بیاید.

برای فرصت ها آمده باشید و هیچ وقت تسلیم نشوید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چگونه ثروتمند و مشهور شویم

چگونه ثروتمند شویم

ثروتمندان چگونه ثروتمند شدند

چرا من ثروتمند نیستم

هنر ثروتمند شدن در 5 سال

شخصیت ثروت ساز

افراد ثروتمند چگونه فکر می‌کنند. زندگینامه افراد فقیری که ثروتمند شدند. ثروتمندان چگونه فکر میکنند