نشانه های مردی که عاشق نیست

بعضی مردها متعهد نیستند

من پیام های زیادی از خواننده های زن دریافت می کنم که می پرسند آیا مرد مورد علاقه شان به آن ها متعهد است یا نه؟

در مقاله ی چرا پسر های خوب و مهربان برای زنان جذاب نیستند توضیح دادم زن ها بیشتر جذب مردان غیر قابل دسترسی می شوند که واقعا متعهد نیستند.

مشکل اینجا است که هربار زنی تلاش می کند مردی غیر قابل دسترس را به چالش بکشد و به تعهد وادار کند در نهایت خودش بیشتر به او جذب می شود.

واقعیتی که در مورد مردها باید بدانید این است: بسیاری از ان ها برای پر کردن شکاف های احساسی، سرگرمی و خوش گذرانی، اثبات خود به دیگران یا روابط جنسی وارد رابطه ی عاطفی می شوند. به عبارت دیگر اگر یک زن هستید باید بسیار مراقب باشید به فردی اشتباه که اصلا قصد متعهد بودن ندارد جذب نشوید. (نگاه کنید به ترس از ازدواج در مردان و زنان)

من در این مقاله با معرفی نشانه های مردی که واقعا عاشق نیست و تعهدی ندارد در این زمینه شما را یاری خواهم کرد.

نشانه های مرد هوسباز

اگر مردی هوسباز بوده و تعهدی نسبت به شما نداشته باشد رفتارهای زیر را انجام می دهد:

  1. اگر شما تماس نگیرید او هم تماس نمی گیرد: بسیاری از زنان برای اینکه چند روز با مرد مورد علاقه شان تماس نگیرند بی تابی می کنند. این کار می تواند نشان دهد مردی واقعا می خواهد متعهد باشد یا فقط برای خوش گذرانی در این رابطه است. یک هفته یا بیشتر با او تماس نگیرید و ببینید چه پاسخی می دهد. اگر او هم تماس نگرفت بدانید که علاقه ای به شما ندارد. گاهی اوقات ممکن است به دلیل نیاز عاطفی یا تنهایی با شما تماس بگیرد، پس بهتر است بارها او را در این زمینه آزمایش کنید.
  2. هرگز نمی خواهد در رابطه یک قدم به جلو بردارد: مردهایی که تنها به دنبال خوش گذرانی هستند از زن هایی که در مورد تعهد یا تغییر رابطه به یک مرحله ی جدی تر صحبت می کنند متنفر می شوند. آن ها همیشه می خواهند رابطه همانطور که هست باقی بماند. آن ها می خواهند رابطه را با قوانین خود پیش ببرند و در غیر این صورت از شما جدا شوند. سعی کنید قوانین را بشکنید و ببینید مرد مورد علاقه تان تلاش می کند شما را در کنار خود نگه دارد یا نه. اگر با این کار شما این فرد رابطه تان را پایان دهد بدانید که از ابتدا در مورد این رابطه جدی و متعهد نبوده است. (در مورد قوانینی صحبت می کنم که رابطه را به تعهد می رساند)
  3. پایان رابطه و جدا شدن از شما برایش مهم نیست: مردی که به شما اهمیت دهد حتی پس از یک دعوای جدی برمی گردد. مردی که عاشق شما نیست هم زمان با چند زن دیگر هم قرار می گذارد (معمولا در مردانی اتفاق می افتد که به شما علاقه ندارند) و به محض اینکه او را بازخواست کنید شما را رها کرده و روی زنان دیگر تمرکز می کند.
  4. او سردرگم به نظر می رسد: این یک قانون ساده است که بیشتر زن ها آن را در نظر نمی گیرند؛ اگر فردی در مورد دو چیز سردرگم باشد یعنی هیچ کدام از آن ها برای او کافی نیستند. اگر یک انتخاب برای مردی جذاب باشد دیگر بیش از حد فکر نمی کند. اگر مردی با بیش از یک زن رابطه داشته باشد به هیچ کدام از آن ها علاقه مند نیست.

مشکل مردها نیستند، مشکل انتخاب اشتباه شما است

بزرگترین اشتباه زن ها این است که می خواهند مردی را به تعهد وادار کنند بدون اینکه متوجه شوند انتخاب اشتباهی کرده اند. چنین مردهایی هرگز متعهد نمی شوند زیرا آن ها عاشق شما نیستند.

اگر مقاله های مرتبط با شکست عشقی را بخوانید، پایان دادن به رابطه ی عاطفی برای شما آنقدرها سخت نخواهد بود. اما مشکل شکست عشقی و جدایی نیست، مشکل انتخاب اشتباه است.

می دانم انتخاب مردی که قابل دسترس است و جذاب به نظر نمی رسد چالش برانگیز می باشد اما اگر می خواهید مردی به شما متعهد باشد باید بدانید فردی که غیر قابل دسترس است هم اگر بخواهد واقعا به شما تعهد داشته باشد قابل دسترس می شود.

چالش واقعی اینجا است که برای انتخاب خود یاد بگیرید به جای تکیه بر احساسات به مغزتان تکیه کنید. من از شما نمی خواهم مردی را انتخاب کنید که به او علاقه ندارید، اما حداقل به دنبال مردی باشید که کمی قابل دسترس بوده و همیشه در حال فرار کردن و دور شدن از شما نباشد.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه بفهمیم دختر یا پسری عاشق ما شده است

بعد از جدایی چه باید کرد – بایدها و نبایدها بعد از جدایی

عشق واقعی مردان چگونه است

چرا عشق در مردان از بین می رود

چرا با فرد اشتباه ازدواج کرده ام

چرا مردها احساس ندارند

فاصله گرفتن مرد مورد علاقه