نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

رفتار و حرکاتی که نشان می دهد شخصی عاشق شما است

اگر در اینترنت جست و جو کنید، در کمتر از نیم ساعت متوجه می شوید صدها مقاله ی بی ارزش در رابطه با نشانه های عاشق شدن در زبان بدن وجود دارد. اما وقتی با سایت نوین بینش مواجه می شوید به پایان جست و جوی خود رسیده اید.

این مقاله بر اساس روانشناسی، زبان بدن، تحلیل رفتار و روانشناسی جذب می باشد. پس نگاهی گذرا به این مطالب داشته باشید و کلمه به کلمه ی این مقاله را با دقت مطالعه کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

اطلاعات موجود در این مقاله راهنمایی جامع برای تشخیص این موضوع است که آیا شخصی عاشق شما می باشد یا خیر. وقتی با این اطمینان صحبت می کنم طبیعی است که نتیجه بگیرید نوشته های درج شده دراین مقاله تنها اندیشه ها و تفکرات شخصی بنده نیست بلکه حقایقی محسوس و عینی می باشد که توسط شواهد قطعی روانشناختی در باره نشانه های عاشق شدن در زبان بدن، ثابت شده است.

بر خلاف اعتقادات رایج، دانستن این که شخصی عاشق شما است یا خیر بسیار ساده می باشد. تنها کافی است به دنبال نشانه های زبان بدن باشید که این موضوع را نشان می دهند. اگر بسیاری از این نشانه ها را دیدید، می توانید مطمئن باشید که شخص مورد نظر شما را دوست دارد. قبل از اینکه ادامه ی این مطلب را مطالعه کنید، حتما نگاهی به مطلب زبان بدن نیز داشته باشید.

فراموش نکنید که وجود تنها یکی از این نشانه های فرد عاشق، برای فهمیدن علاقه ی دیگران نسبت به خود کافی نیست پس قبل از اینکه در مورد احساسات دیگران قضاوت کنید به دنبال علائم بیشتری باشید.

نشانه های عشق

اگر شخصی عاشق شماست یا اگر به شدت به شما علاقه مند باشد، به احتمال زیاد ممکن است این موضوع را با شما در میان نگذارد حداقل تا وقتی که از احساسات متقابل شما نیز نسبت به خود، آگاه شود.

اما در پشت صحنه، ضمیر ناخودآگاه همچنان به ارسال نشانه هایی می پردازد که اشاره به علاقه ی شدید وی به شما دارد. در کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم توضیح داده ام که چگونه فرایند عاشق شدن در سطح ناخودآگاه ذهن به وجود می آید و چگونه می توانید با توجه به علامت هایی که از ضمیر ناخوداگاه ارسال می شود عواطف واقعی دیگران و نشانه های عاشق شدن در زبان بدن را تشخیص دهید.

اکنون قصد دارم اطلاعات بیشتری در مورد این نشانه های ناخودآگاه در اختیار شما قرار دهم. در نتیجه می توانید متوجه شوید که آیا کسی به شما علاقه مند است یا خیر.

فضای شخصی: فضای شخصی به فاصله ای می گویند که بین شما و دیگران وجود دارد. وقتی به شخصی علاقه مند شوید در مقایسه با زمانی که علاقه ی چندانی به شخص مقابل خود نداشته باشید فضای شخصی کمتری بین خود و شریک دلدادگی تان ایجاد خواهید کرد. اگر توجه کنید متوجه می شوید کسانی که به شما علاقه مند هستند، نسبت به دیگران فاصله ی کمتری با شما دارند که از نشانه ای فرد عاشق می باشد.

جهت گیری بدن: اگر شخص مورد نظر هم جهت شما قرار بگیرد نشانه ی قدرت مندی از جذب در زبان بدن است. هم جهت شدن به این معنی است که شانه های طرف مقابل شما دقیقا هم عرض با شانه های شما قرار بگیرد و پنجه های پاهایش کاملا رو به شما باشد. این مورد از نشانه های عاشق شدن مردان مغرور نیز می باشد.(همچنین نگاه کنید به چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم)

حرکات ارزیابی کننده ی مثبت: از نشانه های عاشق شدن در زبان بدن این است که اگر با انگشت روی ابروهایتان دست بکشید نشان می دهد که به طرف مقابل خود علاقه دارید یا نگرش تان نسبت به وی مثبت است.

هیچ چیز خاصی نمی خواهم: اگر شخصی به شما علاقه داشته باشد معمولا به خاطر هر دلیل جزئی با شما تماس خواهد گرفت (مثلا: در مورد چیزهایی از شما می پرسد که خود نیز می داند). اگر این شخص به اندازه ی کافی باهوش باشد ممکن است دلایل بهتری برای تماس با شما پیدا کند اما به هر حال وقتی دفعات این تماس ها افزایش پیدا کند نشان می دهد که یک احساس مثبت در مورد شما وجود دارد.

چرا خوشحال هستم؟ لبخند زدن در حال سخن گفتن به خصوص وقتی که دلیل محکمی برای این لبخندها وجود نداشته باشد نیز یکی دیگر از نشانه های جذب است. چنین شخصی در بیشتر شرایط سعی می کند لبخند خود را پنهان کند، در نتیجه وقتی به چهره ی وی نگاه می کنید متوجه می شوید که با وجود اینکه در حال خندیدن است ولی سعی می کند جلوی آن را بگیرد.(همچنین نگاه کنید به استراتژی سه لایه ای جذب عشق)

لبخند های طولانی مدت: اگر شخصی به شما علاقه داشته باشد لبخندهای وی بیشتر از حد معمول بر روی لب هایش باقی می ماند (این موضوع لزوما نشانه های عاشق شدن نیست اما در بیشتر شرایط نشانه ای از یک علاقه ی عمیق است). فقط لبخندهای مصنوعی است که زود از بین می رود در حالی که لبخندهای واقعی مدت زمان بیشتری طول می کشد تا ناپدید شوند.(همچنین نگاه کنید به روانشناسی زبان بدن عاشق)

خوب یا سرد؟ این رفتار که شخصی در یک روز مهربان و صمیمی است و در روز دیگر رفتار سردی دارد نشانه ای از جذابیت است. دلیل این برخورد این است که شخص مورد نظر به دلیل علاقه ای که به شما دارد رفتار خوبی از خود نشان می دهد اما بعد احساس می کند بیش از اندازه به شما توجه کرده و در نتیجه سعی می کند عقب بکشد. چنین شخصی ممکن است به خود بگوید ” اشتباه کردم، امروز خیلی نشان دادم که دوستش دارم اما جوابی نگرفتم فردا باید کاملا به او بی محلی کنم”. در نتیجه وقتی شخصی اینگونه در مقابل شما رفتار می کند باید بدانید رفتار مثبتی که از خود نشان می دهد به دلیل این است که به شما جذب شده است و رفتار منفی وی پوششی است برای رفتار قبلی وی. اینگونه متوجه نشانه های عاشق شدن در زبان بدنش خواهید شد.

همه جا هست: ملاقات کردن مداوم وی به صورت اتفاقی یکی دیگر از این نشانه های مرد عاشق است. البته احتمال این موضوع نیز وجود دارد که ملاقات شما فقط اتفاقی باشد اما دلیل این اتفاق می تواند این باشد که شخص مورد نظر برنامه های خود را به گونه ای تغییر داده است که مطابق با برنامه های شما باشد و بتواند در جاهایی باشد که شما نیز رفت و آمد دارید.

دوستان خیلی خوبی دارید: یکی دیگر از نشانه هایی که به ما می گوید شخصی واقعا ما را دوست دارد این است که وی به خانواده و آشناهایمان علاقه و توجه بیشتری نشان دهد به خصوص اگر در گذشته چندان اهمیتی برای آنان قائل نبوده است.

لغو کردن برنامه ها: روش دیگری که بتوانیم تشخیص دهیم پسر یا دختری به ما علاقه مند شده است این می باشد که وی برنامه های خود را کنسل کند تا بتواند ملاقات های بیشتری با ما داشته باشد.

کجا هستید؟ شخصی که عاشق تان باشد سعی می کند شما را در معرض دید خود قرار دهد. وی هر چند وقت یک بار نگاهی به شما می اندازد تا مطمئن شود همچنان نزدیکش هستید. از این نشانه می توان به شکل دیگری نیز استفاده کرد یعنی برای عاشق کردن دیگران. در کتابم به نام چگونه دیگران را عاشق خود کنیم توضیح داده ام که عاشق شدن وقتی تجربه می شود که هورمون های خاصی در بدن ترشح شود. اگر به هر شکلی باعث شوید این هورمون در بدن شخص مورد نظر ترشح شود موفق شده اید که او را فریب دهید تا تصور کند عاشق شما است. حدس بزنید چگونه این کار امکان پذیر است، نگاه کردن به چشم های شریک دلدادگی خود برای مدتی تقریبا طولانی می تواند باعث ترشح این هورمون شود!!

چند لحظه صبر کنید

من مسئول سوء استفاده های احتمالی از این مطلب نیستم. اطلاعات موجود در این مطلب با اهداف پژوهشی و آموزشی تهیه شده است و به منظور کسب دانش بیشتر در مورد روانشناسی عشق و یا نجات دادن ازدواج شما می باشد. از این اطلاعات نباید به قصد سوء استفاده یا فریب جهت عاشق کردن دیگران استفاه شود. اگر از این اطلاعات سوء استفاده کردید من را بعدها مقصر ندانید. مسئولیت کارهایی که ممکن است انجام دهید به عهده ی خودتان می باشد.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

علت و درمان بی میلی مرد به زن

فال عشق واقعی طرف مقابل بر اساس روانشناسی

توضیح کامل همه ی حرکات در زبان بدن

پیام برای عاشق کردن از راه دور

چگونه همسر دلخواهم را بیابم

چرا عاشق می شویم

زبان بدن در وضعیت اعتماد به نفس