ازدواج با مرد بزرگتر

آیا مرد بزرگتر همیشه برای ازدواج بهتر است؟

سن ارتباطی با موفق بودن یک رابطه ندارد. زوج ها می توانند با هر سنی رابطه ای سالم داشته باشند. با این حال، در برخی موارد، مرد بزرگتر از زن، با در نظر گرفتن ثابت بودن بقیه ی شرایط، می تواند مزایای قابل توجهی نسبت به سایر مردان داشته باشد.

منظور من این نیست که باید با مرد بزرگتر از خود ازدواج کنید، منظور من این است که نباید از ازدواج با اختلاف سنی زیاد بترسید زیرا مزایای بسیاری برای شما به همراه دارد.

  1. او از آینده می آید

فرض کنید فردی بتواند خیلی خوب به شما کمک با مشکلاتی که در آینده با آن برخورد می کنید رو به رو شوید، آیا این مزیت بزرگی نیست؟ یک مرد بزرگتر می تواند به شما کمک کند زندگی خود را هنگام بروز مشکلات هدایت کرده و به جلو حرکت کنید زیرا قبلا در این شرایط قرار گرفته است.

  1. او بالغ تر است

به طور کلی زنان بالغ تر از مردان هستند. به عبارت دیگر یک زن می تواند بالغ تر از یک مرد هم سن خود باشد. بودن با یک کودکی که بالغ به نظر می رسد چیزی نیست که خواسته ی شما باشد. مردان بالغ تصمیمات بهتری می گیرند، مدیریت رابطه برایشان آسان تر است و می توانند رابطه را محکم و پایدار حفظ کنند.

  1. خودساخته و ریشه دارتر هستند

اگرچه این یک قانون نیست اما به طور کلی مردان بزرگ خودساخته و ریشه دار تر هستند. این مردان برای مشاوره های شغلی، پیدا کردن مسیر درست زندگی و کمک به تعیین اهداف شغلی توانا تر هستند.

  1. چیزهای زیادی از او یاد می گیرید

افرادی که سن بیشتری دارند تجربه های بیشتری نیز کسب کرده اند. اگر مردی که با او ازدواج کرده اید باهوش و بزرگتر از شما است پس اطمینان داشته باشید چیزهای بیشتری نیز در مورد زندگی می داند. بسیاری از درس های زندگی که ممکن است به سختی بیاموزید در کنار چنین مردی آسان تر خواهند بود.

  1. ثبات روانی بیشتری دارد

به طور کلی افراد باهوش هرچه بزرگتر باشند از ثبات روانی بیشتری نیز برخوردار هستند. مردی که سن بیشتری دارد احساس امنیت می کند و در مورد اینکه ذهن انسان چگونه کار می کند آگاهی بیشتری دارد. این موضوع باعث می شود رابطه ی پایدار تری را تجربه کنید. (نگاه کنید به حالت روانی چگونه بر زندگی شما تاثیر می گذارد)

  1. در کنار او با افراد جالب تری ملاقات خواهید داشت

وقتی با مردی بزرگتر از خود باشید با دوستان او نیز وقت می گذرانید. نه تنها بودن در کنار مرد بزرگتر و عاقل تر تجربه ی شما را بالا می برد بلکه با افراد با تجربه ی بیشتری هم در تماس خواهید بود.

  1. جذاب تر است

به طور کلی زنان مردان بزرگتر از خودشان را جذاب تر از مردان هم سن خود می دانند. نه فقط از لحاظ جذابیت ظاهری، مرد عاقل تر و با تجربه تر از هر لحاظ جذاب تر به نظر می رسد. (نگاه کنید به مرد جذاب از دید زنان)

زمان مناسب برای ازدواج

زمان مناسب برای ازدواج هیچ ارتباطی با سن ندارد، زمانی است که فرد مناسبی را برای ازدواج پیدا می کنید. اگر فرد مناسب را پیدا کردید زمان ازدواج شما فرا رسیده است.

اگر خود را با دوستانتان مقایسه کردید و تصمیم گرفتید صرفا براساس فشار هم سالان خود ازدواج کنید، احتمالا با فرد درستی ازدواج نخواهید کرد.

یک مرد بزرگتر از خودتان ممکن است مزایای زیادی داشته باشد اما تا وقتی مطمئن نشدید فرد مناسبی برای شما است با او ازدواج نکنید. (نگاه کنید به آیا برای ازدواج آماده ام؟)

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش برای افرادی که قصد سوء استفاده از این مطالب را دارند نوشته نشده است پس اگر هدف شما سوءاستفاده از دیگران است لطفا از این سایت خارج شوید. سایت نویت بینش یک سایت پزشکی یا یک دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی روانشناختی و علمی است که به شما کمک می کند درک بهتری از خود و دیگران بدست آورید و از این آگاهی برای بهبود روابط و مهارت های ارتباطی و به صورت کلی جهت ارتقای کیفیت زندگی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید قوی ترین صلاح شما دانش شما است.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

مقابله با مخالفت با ازدواج – مدل تایید چند وجهی

چگونه مردان را به ازدواج متقاعد کنیم

ازدواج با عشق یا منطق

تاثیر خودشناسی در ازدواج

چگونه ازدواج موفق داشته باشیم

جذب مرد مناسب برای ازدواج