راه های نزدیک شدن به دیگران

یکی از درخواست های مکرر شما دوستان نوشتن مقاله ای درباره ی راه های مناسب نزدیک شدن به دیگران است. تصمیم گرفتم با تهیه ی این مقاله به درخواست شما پاسخ دهم.

آیا فیلم بچه ی کاراته باز را دیده اید؟

در این فیلم جکی جان بچه ی کوچکی را با خود به معبد می برد تا خرد و حکمت بیاموزد. این بچه ی کوچک در معبد با فردی آشنا می شود که دقیقا حرکات یک مار کبری را تقلید می کند.

این بچه از جکی جان می پرسد این مرد چرا حرکات یک مار کبری را تقلید می کند؟ جکی جان به او پاسخ می دهد درواقع این مار کبری است که از مرد تقلید می کند زیرا او به سطح پیشرفته ای از کنترل ذهنی رسیده است و می تواند حیوانات را کنترل کند.

ممکن است تعجب کنید و با خود بپرسید که این داستان چه ربطی به راه های نزدیک شدن به دیگران دارد؟

راه جذب و نزدیک شدن به دختر و پسر و هر فرد دیگری کنترل آن هاست!!

دیروز به فردی غریبه برخورد کردم تا از او سوالی بپرسم. در ابتدای برخوردم با او لبخند بزرگی بر صورت داشتم اما او اصلا به من لبخند نزد. سپس با همان لبخند بزرگی که بر لب داشتم سوال دیگری از او پرسیدم و او تنها با یک لبخند پاسخ من را داد.

چند ثانیه بعد من سوال دیگری بدون لبخند قبلی و خیلی سرد از این فرد پرسیدم و در کسری از ثانیه متوجه شدم لبخند از چهره ی او محو شد. در این لحظه من یک بار دیگر لبخند زدم و این فرد غریبه با لبخند به من پاسخ داد و با من صحبت کرد.

دقیقا چه اتفاقی افتاد؟

من با  تعریف این جریان قصد داشتم به شما ثابت کنم برخورد افراد با شما وقتی قصد دارید به آن ها نزدیک شوید به شدت وابسته به نوع برخورد خود شما با آن ها می باشد.

غریبه ای که من دیروز با او برخورد داشتم در پاسخ به لبخند من لبخند زد و زمانی که من لبخند زدن را متوقف کردم او نیز دیگر لبخند نزد. آیا این همان کنترل ذهنی است که آن مرد در فیلم بچه ی کاراته باز با مار داشت؟

راه های نزدیک شدن به دیگران

فکر می کنید چرا فرد غریبه ای که من با او برخورد داشتم به این شکل به رفتار من پاسخ داد؟

افراد دوست دارند مورد تایید دیگران قرار بگیرند. اگر درحالی که به فردی نزدیک می شوید نشان دهید که نسبت به او احساس خوبی دارید و از او خوشتان می آید این فرد در کنار شما احساس راحتی می کند و در نتیجه به شکل مثبت پاسخ شما را می دهد.

اگر خلاف این موضوع عمل کنید و هنگام نزدیک شدن به فرد مورد نظرتان رفتار دوستانه ای نداشته باشید او نیز در کنار شما احساس راحتی نمی کند و به شکل منفی به شما پاسخ خواهد داد.

در نتیجه راه مناسب برای نزدیک شدن به هر شخصی این است که کاری کنید این شخص در کنار شما احساس راحتی داشته باشد و به محض اینکه در این امر موفق شوید او تمام حرکات شما را مانند مار کبری در فیلم بچه ی کاراته باز تقلید خواهد کرد.

اگر برای نزدیک شدن به دیگران با مشکل رو به رو می شوید احتمالا هنگام برخورد با آن ها در یکی از شرایط زیر قرار دارید:

  1. احساس اضطراب و دلواپسی
  2. چهره ی اخمو
  3. برای اینکه نشان دهید اعتماد به نفس دارید بیش از حد جسور و شجاع هستید
  4. رفتار متکبرانه

برای نزدیک شدن به دیگران باید لبخند بزنید، آرامش داشته باشید و با اعتماد به نفس رفتار کنید.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

روش های تاثیرگذاری در اولین برخورد

چگونه روابط اجتماعی بهتری داشته باشیم

سیاست رفتاری در مقابل خانواده شوهر

رازهای جذابیت: نزدیکی فیزیکی

راه های جلب توجه یک دختر

راه های جذب غیر مستقیم پسران