چگونه با روزی 2 ساعت کار میلیونر شوید

می خواهم پولدار شوم

من هم مثل افراد زیادی در 20 سالگی آرزو داشتم میلیونر شوم اما رویای من کمی متفاوت تر بود.

من نمی خواستم تمام روز کار کنم و پولدار شوم ولی هیچ زمانی برای لذت بردن از درآمد خود نداشته باشم. من نمی خواستم به قیمت ناراحتی و سختی ثروتمند شوم. من می خواستم در کنار ثروتمند بودن بتوانم ورزش کنم، مسافرت بروم، دوستانم را ببینم، سفر کنم، تفریح داشته باشم و عادت های خوبم را حفظ کنم.

مشخص بود برای اینکه بتوانم اینگونه زندگی کنم باید شغلی پیدا می کردم که حداکثر به 2 تا 4 ساعت کار در روز نیاز داشته باشد. می دانم که خیلی حریصانه است اما می خواستم همین زمان کوتاه را نیز در خانه کار کنم!

باورهایتان چگونه واقعیت شما را تعریف می کند

من بلافاصله پس از فارغ التحصیلی یک پیشنهاد شغلی با حقوق بالا دریافت کردم اما مشکل این بود که برای این شغل باید تمام روز و تمام طول هفته را کار می کردم و به همین دلیل پیشنهاد را نپذیرفتم. همه ی اطرافیان فکر می کردند که من دیوانه شده ام و در حقیقت خودم هم مطمئن نبودم آیا کار درستی انجام دادم یا نه، اما چند هفته بعد پیشنهاد شغلی دیگری دریافت کردم که به 4 روز کار در هفته نیاز داشت. بعد از آن متوجه شدم زندگی ما به میزان زیادی وابسته به باورها و اعتقاداتمان شکل می گیرد.

در آن زمان بعضی از دوستانم در شرکت های نفتی کار می کردند؛ آنها حقوق خوبی داشتند، اما بیشتر وقت خود را در یک انبار نفت در یک منطقه دورافتاده یا حتی در صحرا سپری می کردند.

دوستان دیگری داشتم که مجبور بودند تمام روز برای حقوق پایین کار کنند و سرنوشت خود را بپذیرند. آنها به شدت معتقد بودند این بهترین کاری است که می توانند انجام دهند و با وجود اینکه هر روز صبح زجر می کشیدند سعی داشتند شغلشان را حفظ کنند.

من متوجه شدم وقتی فردی باورهای منفی در خود به وجود می آورد واقعیاتی را می پذیرد که این باورها را تایید کند حتی اگر باعث بدبختی او بشوند. همچنین متوجه شدم وقتی فردی هدفی بزرگ برای خود تعیین کند، حتی اگر این هدف غیر ممکن به نظر برسد، معمولا راهی برای رسیدن به آن پیدا خواهد کرد.

چگونه در خانه و با روزی 2 ساعت کار پولدار شویم

من بسیاری از فرصت های تجاری خود را به دلیل اینکه باید برای آن ها تمام روز کار می کردم نپذیرفتم. پس از آن تمرکز خود را بر روی میسرهایی قرار دادم که بتوانم به کمک آن ها با چند ساعت کار در روز ثروتمند شوم. در نتیجه کسب و کار اینترنتی را انتخاب کردم.

و چون باور داشتم با چندساعت کار در روز می توان ثروتمند شد افرادی را دنبال کردم که از طریق کسب و کار آنلاین این کار را انجام داده بودند. در آن زمان دوستانم هرگز باور نکردند این کار امکان پذیز است و هیچ وقت متوجه افراد موفقی که این کار را انجام دادند نشدند.

زیرا همانطور که قبلا گفته ام وقتی ذهن شما جای دیگری متمرکز شود فرصت هایی که جلوی چشمتان است را از دست می دهید.

من راه افراد موفق را تقلید کردم و توانستم از طریق کسب و کار اینترنتی، با روزی چند ساعت کار و در خانه درآمد خود را چندین برابر افزایش دهم. من هم در این مسیر با موانع و مشکلات زیادی رو به رو شدم اما توانستم از آن ها عبور کنم.

چه نتیجه ای باید از این داستان بگیرید؟

  1. شما به اندازه ی باورهایتان به خواسته های خود می رسید: اگر باور داشته باشید ثروتمندان 16 ساعت در روز کار می کنند تا وقتی این مسیر را پیش نگیرید ثروتمند نمی شوید زیرا ذهنتان بر این مورد متمرکز می شود و نمی توانید فرصت های دیگری که در جهان وجود دارد ببینید.
  2. هرگز به دیگران گوش نکنید: بیشتر افراد باورهای نادرستشان در مورد زندگی را حقایق جامع و قابل اطمینان می دانند. اگر به مردم گوش کنید آن ها تنها سعی می کنند باورهای نادرست خود را به شما تحمیل کرده و اگر بدشانس باشید با این باورهای نادرست و محدود کننده آلوده می شوید. در نهایت شما نیز به بدبختی دیگران گرفتار خواهید شد.
  3. شما می توانید به هرچیزی می خواهید برسید: ممکن است دیگران به شما بگویند نمی توانید همه چیز را با هم داشته باشید. اما بهتر است بدانید ما انسان ها تنها برای اینکه احساس خوبی داشته باشیم دروغ هایی برای خود می سازیم و آن ها را باور می کنیم. اعتقادات دروغینی را که دیگران به شما تحمیل می کنند قبول نکنید و اجازه ندهید پتانسیل ها و توانایی هایتان محدود شود.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

می خواهم پولدار شوم

چگونه خیلی سریع پولدار شویم

سریع ترین راه برای پولدار شدن

چگونه به سرعت پولدار شویم

پولدار شدن در کمترین زمان

چگونه یک شبه پولدار شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه در خانه پولدار شویم. چگونه در نوجوانی پولدار شویم. چگونه با کار در خانه پولدار شویم. چگونه پولدار شویم بدون سرمایه. می خواهم پولدار شوم چگونه