چگونه ذهن دیگران را بخوانیم ( آموزش ذهن خوانی واقعی )

آیا خواندن ذهن دیگران ممکن است؟

آیا راهی وجود دارد به شما کمک کند فکر دیگران را بخوانید؟

آیا روش خاصی وجود دارد که بتوانید حدس بزنید دیگران چه فکری می کنند؟

جدا از طلسم و دعا برای خواندن ذهن و افکار دیگران روش هایی علمی وجود دارد که به شما کمک می کند ذهن دیگران را بخوانید و وضعیت احساسی و عاطفی شان را تشخیص دهید. در این مقاله به شما نشان می دهم چگونه از این تکنیک ها برای ذهن خوانی استفاده کنید.

زبان بدن و خواندن ذهن دیگران

بعضی افراد به اشتباه تصور می کنند زبان بدن تنها برای شناخت ویژگی های شخصیتی دیگران به کار می برد اما این تصور درست نیست. اگر زبان از زبان بدن می توان برای شناخت شخصیت دیگران استفاده کرد اما این را هم بدانید که زبان بدن می تواند وضعیت احساسی و عاطفی فعلی یک فرد را مشخص کند.

این بسیار شبیه خواندن فکر و ذهن دیگران است زیرا می توانید تغییرات احساسی و عاطفی شخص را در هر لحظه کشف کنید. مثلا اگر فردی از چیزی که شما می گویید خوشش نیاید می توانید این مسئله را از طزیق زبان بدن او تشخیص دهید و درست مانند آن است که ذهن و فکر او را خوانده باشید.

یک مثال از ذهن خوانی با استفاده از زبان بدن

اگر شما یک فروشنده ی تلفن همراه باشید و متوجه واکنش منفی یک خریدار به قیمت یک گوشی موبایل شوید به سادگی می توانید بفهمید که او از قیمت این گوشی خوشش نیامده است.

در این حالت شما تنها با توجه به یک حالت رفتاری خاص از این فرد متوجه شدید چه چیزی در ذهن او می گذرد.

استفاده از چنین تکنیک هایی برای ذهن خوانی به شما کمک می کند رابطه ی بهتری با دوستان، خانواده و همسر خود داشته باشید. شناخت خود و توانایی شناخت و درک دیگران به شما کمک می کند از تضادها دوری کرده و زندگی بهتر و شادتری را تجربه کنید. یکی از بهترین ابزارهایی که به شما کمک می کند دیگران را تا حدی درک کنید که بتوانید ذهنشان را بخوانید زبان بدن است.

NLP  و خواندن ذهن دیگران

برای خواندن ذهن دیگران می توان از دانش NLP نیز استفاده کرد. با تماشای حرکات چشم یک فرد (NLP Eye Accessing Cues) می توانید حدس بزنید چه چیزی در ذهن او اتفاق می افتد.

اگرچه این روش نمی تواند همه ی افکار فرد را دقیق و کامل به شما بگوید اما می تواند شما را تا حدودی به آنچه که در ذهن او می گذرد آگاه سازد مانند اینکه ذهن او را خوانده باشید.

با یادگیری زبان بدن و دانش NLP در مورد حرکات چشم و استفاده از برخی شواهد دیگر، می توانید مهارت ذهن خوانی را به درستی در خود تقویت کنید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

روش های کنترل ذهن دیگران

چگونه فکر دیگران را بخوانیم

چگونه دیگران را با قدرت ذهنمان کنترل کنیم

شناخت شخصیت افراد از روی رفتار

چگونه شخصیت افراد را تشخیص دهیم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارات زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه ذهن دیگران را کنترل کنیم؟. خواندن افکار دیگران از طریق چشم. طلسم خواندن ذهن دیگران. خواندن فکر دیگران از راه دور. چگونه ذهن خوانی کنیم. آموزش ذهن خوانی واقعی. خواندن ذهن دیگران با اعداد. کتاب چگونه افکار دیگران را بخوانیم.