چگونه مرد مناسب ازدواج را بشناسیم

چگونه بفهمیم پسری مناسب ازدواج است؟

دیدگان مرد مناسب ازدواج چگونه است؟

چگونه بفهمیم خواستگار مناسب است؟

آیا آزمونی برای شاخت پسر مناسب ازدواج وجود دارد؟

با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش ها را پیدا کنیم.

چگونه بفهمیم پسری مناسب ازدواج است

بسیاری مواقع پیش می آید که زنانی به من پیام ارسال می کنند و می گویند چگونه بفهمیم مردی برای زندگی مشترک مناسب ماست یا پسری مناسب ازدواج است.

زیرا همیشه این نگرانی برای آن ها وجود دارد که پس از ازدواج با تغییر ناگهانی رفتار پسر مورد نظر خود مواجه شوند؛ رویدادی که حتی در دوستی ها و یا بهتر است بگوییم آشنایی پیش از ازدواج نیز ممکن است با پسران تجربه کرده باشند.

به همین دلیل است که قبل از اینکه وارد یک رابطه شوید مهم است بفهمیم چگونه مردی مناسب ازدواج است.

نکته مهمی که باید قبل از هر چیز به آن اشاره کنم این است که هر پسری و هر خواستگاری می تواند مناسب شما شود.

به عبارت دیگر حتی افرادی که شاید خیلی گزینه مناسبی نباشند می توانند به مرور زمان به یک مرد مناسب برای ما تبدیل شوند.

اما واقعیت این است که بین مرد هایی که می توانند برای شما مناسب باشند رابطه عاطفی با بعضی ساده تر و با بعضی دیگر دشوار تر است.

پس اگر بخواهیم مرد مناسب ازدواج را بشناسیم بهتر است اینگونه بپرسیم که ارتباط با چه مردانی ساده تر از دیگر مردان است.

دیدگاه مردان نسبت به رابطه جنسی یکی از روش هایی است که می توانیم به کمک آن گزینه های ساده را از گزینه های دشوارتر تشخیص دهیم.

دیدگاه مرد مناسب ازدواج به رابطه جنسی

بهترین و ساده ترین راه برای اینکه خواستگار مناسب را بشناسیم این است که در مورد طرز فکر مردان بیشتر بدانیم.

مردها رابطه ی جنسی می خواهند و در بیشتر موارد به زنانی جذب می شوند که ممکن است به جز جذابیت ظاهری ویژگی دیگری نداشته باشند. چه بخواهید چه نخواهید مردها اینگونه آفریده شده اند!

مردان همه زنان را به دو دسته اصلی تقسیم می کنند: زن هایی که از لحاظ جنسی آن ها را جذب می کنند و می توانند همیشه این نیاز را برای آن ها برطرف کنند و زن هایی که از لحاظ جنسی آن ها را جذب کرده اما فقط برای مدت محدودی می توانند این نیاز را برطرف برطرف کنند.

بعضی مردان بیش از آنکه به یک رابطه به عنوان یک رابطه پایدار نگاه کنند به عنوان رویدادی می نگرند که می تواند به آن ها در برطرف کردن نیاز جنسی شان کمک کند.

اگرچه حتی چنین مردانی را می توان به ایجاد یک رابطه پایدار وابسته کرد اما واقعیت این است که رابطه با این دسته از مردان که ارتباط را بیشتر به عنوان یک موضوع جنسی می نگرند دشوارتر است.

عشق مردان برای ازدواج چگونه است

مردان وقتی ۱۰۰ درصد به شما عشق بورزند با شما ازدواج می کنند و جذابیت ظاهری و جنسی فقط ۵۰ درصد احساس عشق را برای ازدواج ایجاد می کند.

برای رسیدن به یک عشق کامل و پایدار باید همه ۱۰۰ درصد عشق او را به خود جذب کنید. برای اینکار نیاز دارید با نحوه برخورد صحیح قبل از ازدواج آشنا باشید.

او تنها از لحاظ جنسی به شما جذب شده است. سوالی که برای اغلب زنان ها پیش می آید این است: با اینکه ما تا به حال با هم رابطه ی جنسی نداشتیم چرا بازهم به من زنگ می زند؟

پاسخ ساده است، زیرا هورمون های جنسی او با بودن در کنار شما باعث می شوند احساس خوبی داشته باشد حتی اگر تا به حال با هم رابطه ی جنسی نداشته باشید.

دلیل دیگر نیز این است که هنوز به برقراری رابطه ی جنسی با شما امید دارد.

در این شرایط باید با نحوه برخورد صحیح قبل از ازدواج آشنا باشید تا ویژگی های دیگری به جز جذابیت جنسی بدست آورید که در جذب پسر مورد علاقه تان تاثیر دارد.

آزمون شناخت مرد مناسب ازدواج

پس چگونه می توانید بفهمید مردی مناسب ازدواج است؟ ساده است، نحوه برخورد قبل از ازدواج این است که از هرگونه تماس فیزیکی تحت هر شرایطی دوری کنید و حتی با او تماس هم نگیرید.

اگر او تنها شما را به دلیل روابط جنسی بخواهد قبل از اینکه تسلیم شود چندین بار تلاش می کند و بعد از آن از شما دور خواهد شد اما اگر واقعا بخواهد با شما ازدواج کند یک قدم جدی برمی دارد.

بسیاری از زن هایی که راهنمایی می گیرند نمی خواهند این کار را انجام دهند زیرا می ترسند متوجه شوند مرد مورد علاقه شان مناسب ازدواج با آنها نیست و ادامه نخواهد داد.

البته در این شرایط می توانید از تکنیک سیگنال های ترکیبی نیز استفاده کنید که به شما کمک می کند بدون قطع مستقیم و قطعی رابطه شخص مورد نظر را به ازدواج با خود جذب کنید.

مردها کاملا روراست هستند، برای اینکه طرز فکر آن ها را بفهمید چند دقیقه زمان بیشتر احتیاج ندارید اما اگر نخواهید حقیقت را بفهمید آن ها همیشه یک معمای بزرگ برای شما باقی می مانند.

نقش طبقه اجتماعی در انتخاب مرد مناسب ازدواج

پسری مناسب ازدواج است که شما بتوانید او را مناسب ازدواج با خود بکنید.

به یاد داشته باشید اگر پسری با شما دوست می شود و حتی به شما قول ازدواج می دهد این بدان معنا نیست که وی مناسب است و قطعا با شما ازدواج خواهد کرد.

مثلا اگر پسری بخواهد با دختری از طبقه ی اجتماعی بالاتر از خود ازدواج کند ممکن است با دخترهای از طبقه ی اجتماعی پایین تر نیز دوست شود، به آن ها علاقه نشان دهد و حتی آن ها را فریب دهد که دوستشان دارد اما در نهایت با آن ها ازدواج نخواهد کرد.

زیرا تنها به دلیل جذابیت های فیزیکی و جنسی در کنار آن ها بوده است مگر آنکه آن دختر بتواند ویژگی های دیگری نیز در خود ایجاد کند و آن را نشان دهد.

این همان بخشی است که زن ها را گیج و سردرگم می کند؛ اگر او علاقه نشان می دهد، اگر ابراز عشق می کند و مدام تماس می گیرد پس چگونه من را دوست ندارد و عاشقم نیست؟

نقش مهارت های ارتباطی در انتخاب خواستگار مناسب ازدواج

مواردی که تا کنون توضیح دادم همه مربوط به شرایطی است که شما بخواهید بفهمیدمردی یا پسری که قبلا با او اشنا شده اید مناسب ازدواج است یا خیر.

اما اگر از قبل این مرد برای ازدواج یا خواستگاری اقدام کرده باشد دیگر نیازی به امتحان کردن وی نیست.

زیرا اگر هدف وی فقط برطرف کردن نیاز های جنسی اش بود به صورت عملی برای ازدواج با شما خواستگاری نمی کرد.

اما رسیدن به مرحله خواستگاری نشان دهنده این نیست که مرد مورد نظر مناسب شما است.

اگرچه خواستگاری وی از شما می تواند نشان دهنده این باشد که وی حداقل در حال حاظر به شما علاقه مند است و قصد ازدواج دارد اما معلوم نیست در آینده چه پیش بیاید.

زیرا همیشه هر رابطه عاطفی پس از مدتی به پستی و بلندی هایی خواهد رسید که اگر مهارت عبور از آنها را بلد نباشید قطعا با فاصله گرفتن مرد مورد علاقه خود مواجه خواهید شد.

پس نیاز دارید مطمئن شوید خواستگار مورد نظرتان مهارت عبور از این پستی و بلندی ها را دارد. اما چگونه می تواند متوجه این موضوع شد؟

خیلی ساده است مهارت های ارتباطی کلامی و غیر کلامی، هوش هیجانی و مهارت حل مسئله از جمله مواردی است که اگر در خواستگار خود مشاهده کنید می توانید مطمئن باشید یک گزینه خوب برای ازدواج پیدا کرده اید.

 

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به رابطه و عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش بازگشت به رابطه مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

مخالفت با ازدواج – مدل تایید چند وجهی

چرا مردها ازدواج نمی کنند

چگونه جذاب و زیبا باشیم

اهمیت و نقش والدین در انتخاب همسر

راه هایی برای جذب خواستگار

دلایل از بین رفتن عشق بعد از ازدواج