چگونه یک کسب و کار پر درآمد راه اندازی کنیم

چگونه فرصت های تجاری پیدا کنیم

بزرگترین اشتباه افراد هنگام شروع یک کسب و کار این است که ابتدا کسب و کار خود را با ایده ای در ذهنشان شروع کرده و سعی می کنند آن را به بازار تحمیل کنند. درصورتی که ابتدا باید از نیازهای بازار مطلع شده و بعد ایده ای برای شروع کسب و کار خود در نظر بگیرید.

به عبارت دیگر هنگام شروع یک کسب و کار قبل از اینکه به ایده های موجود در ذهن خود بپردازید باید بازار و نیاز های آن را در نظر بگیرید.

چگونه یک کار پر سود راه اندازی کنیم

چندین سال پیش من در مورد افسردگی و اعتماد به نفس در اینترنت جستجو کردم اما هیچ مطلب مفید و ساده ای نیافتم.

من تعجب کردم چگونه نمی توان در کل وبسایت های اینترنتی مطلبی ساده و مفید در مورد یک موضوع پیدا کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم منبع چنین موضوعات و مطالبی باشم. متوجه شدم افراد بسیاری با مشکل من رو به رو هستند و در نتیجه وبسایت نوین بینش را راه اندازی کردم.

پس از آن به موضوع بازگرداندن عشق از دست رفته با تکنیک های جدید روانشناسی پرداختم و توانستم از این راه درآمد خود را چندین برابر افزایش دهم.

بسیاری از افرادی که سعی کردند از وبسایت نوین بینش تقلید کنند با شکست رو به رو شدند زیرا وبسایت من نیازهای مهم روانشناختی مردم را با بهترین و جدیدترین روش ها برطرف کرده بود.

شکاف های بازار را پیدا کنید

آخرین باری که نتوانستید خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنید و این موضوع شما را اذیت کرده است به یاد دارید؟

آخرین باری که برای پیدا کردن محصول مورد نیازتان تلاش زیادی کرده و موفق نشده اید را به یاد می آورید؟

همین لحظات ناخوشایند به شما کمک می کنند یک کسب و کار پر سود راه اندازی کنید. در هر کشور و یا هر شهری مردم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که راه حلی برای آن ها وجود ندارد. اگر بتوانید یکی از این مشکلات را پیدا کنید نیمی از راه را برای شروع یک کسب و کار موفق طی کرده اید.

دفعه ی بعدی که از خدمات یک وبسایت ناراضی بودید به راه اندازی یک وبسایت بهتر فکر کنید. با ارائه ی محصولات و خدمات جدید یا همان محصولات و خدمات قبلی به شیوه ی بهتر یک کسب و کار پر سود خواهید داشت.

چگونه یک وبسایت داشته باشید؟ با ما تماس بگیرید!

09306135008 (تلگرام و واتس اپ)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

دلایل شکست یک کسب و کار

چگونگی تداوم در کسب و کار

درس هایی از شکست یک کسب و کار

چگونه یک کسب و کار موفق راه بیندازیم

چطور می توان یک کسب و کار اینترنتی پردرآمد داشت؟

چگونه در کسب و کار موفق شویم

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

کار تولیدی پر سود. کار تولیدی با سرمایه کم. کسب و کارهای کوچک پرسود. کار پر درآمد در منزل. راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان. چه کارهایی میتوان با سرمایه کم انجام داد. فهرست کسب و کارهای کوچک. مشاوره راه اندازی مغازه