چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم؟

این یکی از پرسش هایی است که همه ما روزی در زندگی به آن برخورد می کنیم.

من- شاهین زند – نیز روزی درگیر پاسخ به این پرسش بودم ولی هرگز پاسخ مشخص و قاطعی پیدا نکردم.

اما در نهایت پس از سال ها مطالعه در زمینه برنامه ریزی عصبی کلامی موفق شدم کانال ها و الگوی دقیق و مشخصی برای ایجاد احساس عشق در دیگران پیدا کنم.

سپس با تاسیس نوین بینش تصمیم گرفتم تکنیک ها و کانال های انتقال عشق که بر اساس تکنیک های NLP عشق است را دراختیارتان قرار دهم؛ کانال ها و تکنیک هایی که به شما در عاشق کردن فردی که دوست دارید کمک می کند. (نگاه کنید به الگوی عشق چیست)

رفع مسئولیت از سوء استفاده های احتمالی

قبل از اینکه در مورد چگونگی تکنیک های روانشناختی عشق برای پاسخ به این سوال که چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم، صحبت کنم باید تاکید کنم هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده های احتمالی از این تکنیک را بر عهده نخواهم گرفت. هرگونه دوستی با جنس مخالف مثل روابط دوست دختر و دوست پسرها که خارج از عرف فرهنگ اسلامی صورت بگیرد موجب آسیب های جبران ناپذیری به شما و طرف مقابل تان خواهد شد.

اگر هدف شما از عاشق کردن کسی که دوست دارید ازدواج و ایجاد یک رابطه بلند مدت نیست پس لطفا از خواندن ادامه این مقاله صرف نظر کنید.

اما اگر به دنبال یک رابطه واقعی با چشم انداز واقع بینانه و پاک هستید، به یکی از بهترین مقالات سایت های اینترنتی برخورده اید تا بدانید چگونه طرف مقابل را وابسته خود کنید.

چگونه با کانال های ارتباطی عشق کسی را که دوست داریم دیوانه خود کنیم

این مقاله نه فقط برای افرادی که برای اولین بار می خواهند کسی را شیفته کنند مناسب است بلکه برای افرادی که در یک رابطه عاطفی قرار دارند (مثلا در دوران نامزدی یا عقد هستند) و یا ازدواج کرده اند و می خواهند حس دوست داشتن را در زندگی مشترک خود را تقویت کنند نیز مناسب است و به آن ها کمک می کند تا بدانند چگونه یک فرد را بیش از پیش عاشق خود کنند.

کانال های ارتباطی عشق با برطرف کردن نیازهای ضمیرناخودآگاه می تواند هم در عاشق کردن یک فرد به شما کمک کند و هم در حفظ عشق در رابطه تان.

در مقاله قبلی در مورد ۲۳ تکنیک صحبت کردیم که به شما توضیح می دهد چگونه یه پسر را دیوانه وار عاشق خود کنید.

در این مقاله می خواهم در مورد تکنیک های عشق صحبت کنم که هر کدام در یک کانال ارتباطی قرار دارند و به ما کمک می کند فکر دیگران را به خود مشغول کنیم. این ۴ کانال شامل کانال ارتباطی غیر کلامی، کانال ارتباطی کلامی، کانال ارتباطی پیامی، کانال ارتباط از راه دور است.

کانال ارتباط های غیر کلامی در عشق

ارتباط های غیر کلامی، ارتباطاتی هستند که از طریق زبان بدن به ما کمک می کنند باور به عاشق شدن را در کسی که دوست داریم ایجاد کنیم. چند نمونه ازاین تکنیک ها را با یکدیگر مرور می کنیم:

تکنیک همگامی

این تکنیک یکی از تکنیک های معروف و شناخته شده در حوزه روانشناسی عشق است که به ما کمک می کند بدانیم چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم. برای اجرای این تکنیک باید به طور نامحسوس و آرام همگام با حرکات بدن طرف مقابل شوید.
برای مثال باید به طرز نشستن، طرز ایستادن یا طرز حرکت وی دقت کنید و سپس وضعیت بدنی خود را همگام یا همانند وضعیت بدنی فردی کنید که دوستش دارید.

انسان ها ناخودآگاه به افرادی جذب می شوند که با آن ها احساس یکی بودن داشته باشند. فرض کنید به تازگی در یک مجتمع ساختمانی ساکن شده اید. پس از چند روز سکونت در آن مجتمع و ارتباط با افراد مختلف با فردی آشنا می شوید که رشته تحصیلی اش مثل شما مهندسی است. پس از کمی صحبت کردن متوجه می شوید گرایش هر دو شما سازه است. قطعا در این لحظه با مشاهده چنین شباهت هایی اشتیاق بیشتری برای ارتباط با وی پیدا می کنید.

اکنون تصور کنید که وی در همان دانشگاهی درس خوانده باشد که شما درس خوانده اید و حتی اساتید شما را نیز بشناسد. در این شرایط می توان به جرات گفت یک دوستی صمیمی بین شما ایجاد خواهد شد و دلیل آن چیزی نیست به جز همگامی که با یکدیگر داشته اید.

اکنون اگر طرف مقابل متوجه این همگامی و شباهت نشود ولی ناخودآگاه سیگنال های آن را دریافت کند، تاثیر احساسی آن ده برابر افزایش پیدا خواهد کرد که در پاسخ به سوال چگونه دیگران را عاشق خود کنیم به کار برده می شود. (برای آموزش تصویری این تکنیک نگاه کنید به ان ال پی و ایجاد همگامی).

کانال ارتباط های کلامی برای عاشق کردن کسی که دوست داریم

تکنیک های بعدی که به پاسخ سوال چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم کمک می کند، تکنیک های کلامی هستند. در ادامه به یک نمونه تکنیک کلامی به نام “مسیر سازی ذهنی” برای جذب کردن، عاشق کردن و حتی ارسال پیامک به عشق تان اشاره خواهم کرد.

تکنیک مسیرسازی ذهنی

یکی از تکنیک هایی که بر اساس کانال سازی در ان ال پی ابداع کردم تکنیک جریان سازی اشتیاق است. با کمک این تکنیک می توانید فردی را که دوست دارید عاشق خود کنید. در قدم اول باید دلیل یا توجیهی پیدا کنید برای انحرافات وی. منظورم از انحرافات هر گونه رفتار یا اقدامی است که در تقابل با خواسته ها و توقعات شما قرار دارد.

برای مثال می توانید به وی اینگونه بگویید: ” می دونم تو هم دوست داری بیشتر با هم باشیم ولی سنگین بودن درسات و مشغله های فکریت بمون این اجازه رو نمی ده، امیدوارم این مسائل زودتر تموم شه.” در نتیجه این باور در وی شکل می گیرد که وقتی فرصت مناسب پیدا کرد با شما ارتباط برقرار کند. در واقع شما با توجیه رفتاری که دوست ندارید مشاهده کنید، به وی یادآوری می کنید که این شرایط نمی تواند دائمی باشد و در نهایت تغییر خواهی کرد و اینگونه فکرش را به خود مشغول خواهید کرد.

با تکنیک مسیرسازی ذهنی به دلیل عدم ایجاد محدودیت و انهدام آزادی فردی باعث می شوید طرف مقابل در مقابل شما گارد نگیرد و نتواند مخالفت کند. همچنین شما به صورت ناخودآگاه مسیری ذهنی برای او ایجاد خواهید کرد که باعث می شود به سمت تغییر، حل مسائل و افزایش ارتباط با شما حرکت کند. همانطور که می دانید افزایش ارتباط به شما کمک می کند طرف مقابل را وابسته خود کنید.

و در پایان مهمترین تاثیر آن ایجاد احساس مثبت و ارسال سیگنال جذب به ضمیر ناخودآگاه کسی است که می خواهید به سمت خود بکشید. زیرا چنین مهارت ارتباطی باعث افزایش احساس مثبت و اعتماد به شما می شود.

کانال ارتباطات پیامی برای ایجاد عشق و وابستگی

سومین مجموعه از مهارت های عاشق کردن برای اینکه بدانیم چگونه فردی را عاشق خود کنیم، بر می گردد به تکنیک های ارسال پیامک و رفتار شما در ارتباطات مجازی. در عصر تکنولوژی نباید از تاثیر قدرتمند شبکات اجتماعی غافل شویم زیرا این شبکات اجتماعی امروزه بخش قابل توجهی از زندگی و زمان ما را به خود مشغول کرده است.

این تکنیک بیشتر برای زمانی مناسب است که به تازگی برای ایجاد یک رابطه صمیمی اقدام کرده اید (نگاه کنید به قوانین ارسال پیام برای دلبری با موبایل ). در ادامه به یکی از این تکنیک ها اشاره خواهیم کرد:

تکنیک وابستگی به مدل پاسخ

این تکنیک باعث می شود مرد یا زنی که دوستش دارید به دلیل مدل پاسخ تان به شما وابسته شود. برای اجرای این تکنیک باید هنگام پاسخ به پیام های دریافتی و یا هنگام ارسال پیامک های خود به طور کلی وقفه طولانی ایجاد کنید. البته مدت زمان آن بستگی به عکس العمل طرف مقابل دارد. مثلا اگر طرف مقابل بعد از ۱۰ دقیقه پیام تان را پاسخ داد شما باید ۱۵ دقیقه بعد پیام بعدی را ارسال کنید.

در این شرایط ممکن است فرد مورد نظر نیز مقابله به مثل کند و زمان بیشتری شما را منتظر پاسخ خود نگاه دارد. در این وضعیت باید چند بار همین مدل ارسال پیام را ادامه دهید و همینطور مدت زمان وقفه را افزایش دهید. سپس بعد از چند بار تکرار شروع به کاهش مدت زمان وقفه بین پیام های ارسالی تان بکنید تا فکر او را به خود مشغول کنید.

این بار سریع تر پاسخ دهید تا جایی که کاملا آنلاین باشید و به محض مشاهده پیام وی پاسخش را بدهید. این مدل را مدام تغییر دهید و اگر دلیل تاخیر در ارسال پیام تان را پرسید، به کارها و برنامه های شخصی روزمره خود را اشاره کنید.

این تکنیک باعث درگیر شدن فکر طرف مقابل و افزایش کنجکاوی وی نسبت به احساس شما خواهد شد. حتی اگر وی به شما علاقه ای نداشته باشد ایجاد چنین حسی کنجکاوی در وی باعث می شود به سمت شما جذب شود و احساس دوست داشتن بیشتری نسبت به شما پیدا کند (نگاه کنید به سیگنال های ترکیبی جذب برای تسخیر فکر دیگران).

کانال ارتباطات از راه دور برای عاشق کردن فرد مورد علاقه

این مجموعه از مهارت ها برای افرادی است که بدون برقراری ارتباط و از راه دور بدون ارسال پیام یا نامه می خواهند عشق را در مرد یا زنی که دوست دارند افزایش دهند.

شاید در نگاه اول چنین استراتژی کاملا غیر ممکن به نظر برسد اما همانطور که مشاهده می کنید من، شاهین زند همه تکنیک های خود را کامل آموزش می دهم و دلیل تاثیر مثبت یا منفی آن را نیز توضیح می دهم.

این تکنیک ها نیز مثل تکنیک های دیگر کاملا عملی است و می تواند باعث تجلی حس دوست داشتن در کسی شود که می خواهید به سمت خود بکشانید.

تکنیک شبکه ی ۶ مرحله ای جذب

این تکنیک بر اساس نظریه ای است به نام نظریه شش درجه جدایی. این نظریه توضیح می دهد چگونه انسان ها می توانند بدون برقراری ارتباط به یکدیگر متصل شوند.

همانطور که در مقاله قبلی خود در مورد تکنیک شبکه ی ۶ مرحله ای جذب توضیح داده ام، تجلی احساس عاطفی عشق در دیگران فقط از طریق ارتباط بین انسان ها امکان پذیراست. ارتعاشات پنهانی وجود دارد به نام سیگنال های جذب که از طریق ضمیر ناخودآگاه ما به ضمیرناخودآگاه دیگران ارسال می شود.

این شبکه ارتباطی بین ضمیر ناخودآگاه انسان ها توانایی انتقال اطلاعاتی را دارد که حاوی سیگنال های جذب است.

تاکید می کنم برای اجرای این تکنیک و انتقال این اطلاعات نیازی به وجود دوست یا فرد مشترکی نیست و ارتباط شما با هر فردی می تواند به تقویت موج سیگنال ها کمک کند.

اما برای اجرای این تکنیک و فعال شدن آن نیاز به اقدامات و تکنیک های دیگری است که باید در ارتباط با دیگران در بین دوستان، محیط کار، دانشگاه، باشگاه، کلاس های آموزشی و یا هر جای دیگری که جعیتی وجود دارد انجام دهید. درست است که اجرای این تکنیک ممکن است کمی سخت تر از تکنیک های دیگر باشد اما امکان پذیر است. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید شبکه ی ۶ مرحله ای جذب برای عاشق کردن کسی که دوستش داریم)

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینشصفحه اینستاگرام شاهین زند

می خواهم بیشتر بدانم:

چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم

حذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

آموزش مهارتهای ارتباطی زوجین

چگونه مردان را عاشق خود کنیم – با هدف ازدواج

چگونه دیگران را طلسم خود کنیم

مثال برای عاشق کردن دیگران

پیامک عاشقانه به همسر

عاشق کردن فرد مغرور

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران

چگونه جذاب و زیبا باشیم