چگونه یک شبه میلیاردر شویم

راه های یک شبه پولدار شدن چیست؟

راه های میلیاردر شدن بدون سرمایه در کمترین زمان چه می تواند باشد؟

به عنوان کسی که توانستم در مدت خیلی کوتاه درآمد خود را چندین برابر افزایش دهم توصیه هایی در این باره برای شما دارم.

پاسخ به سوالات بالا ساده است. شما هرگز نمی توانید یک شبه پولدار شوید. من دوست ندارم خبرهای بدی به شما بدهم اما اولین چیز برای میلیونر شدن این است که ذهنیت یک میلیونر را داشته باشید و باید بگویم ذهنیت یک شبه پولدار شدن از ذهنیت یک میلیونر خیلی دور است.

چرا نمی توان یک شبه میلیونر شد

اگر واقعا می خواهید میلیونر شوید پس قطعا به دنبال برنامه ی کارآمد هستید. یک شبه میلیونر شدن تنها زمانی اتفاق می افتد که یک بلیط بخت آزمایی برنده شوید. شما که نمی خواهید آینده ی مالی تان را بر اساس شانس و احتمالات تنظیم کنید درست است؟

تنها راه برای میلیونر شدن این است که این کار را به آرامی و مطمئن انجام دهید. منظور از به آرامی دوره ی 10 ساله و یا حتی 5 ساله نیست. اگر تصمیم بگیرید و به سختی تلاش کنید ممکن است بتوانید در مدت 2 یا 3 سال میلیونر شوید.

اولین کار برای میلیونر شدن این است که ایده ی غیر معقول و غیر منطقی یک شبه پولدار شدن را فراموش کنید.

پس چگونه می توان میلیونر شد؟ ( نه یک شبه)

  • میلیونرهای خودساخته دارای ذهنیت میلیونر هستند: بدون ذهنیت یک میلیونر نمی توانید میلیونر شوید. وقتی ذهنیت یک میلیونر را به دست آورید، یک شبه نه، ولی در نهایت به هدف خود می رسید و میلیونر می شوید.
  • میلیونرهای خودساخته به خود باور دارند: از آنجا که نمی توانید یک شبه میلیونر شوید باید به خودتان باور داشته باشید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. زندگی پر از موانع است و اگر به خود باور نداشته باشید اولین موانع شما را متوقف خواهد کرد. (نگاه کنید به 5 راهکار ساده برای رسیدن به خودباوری)
  • میلیونرهای خودساخته درمانده نیستند: فرد درمانده کسی است که ادعا می کند هیچ کاری نمی تواند انجام دهد زیرا مهارت خاصی ندارد اما فردی با اراده برای میلیونر شدن سعی می کند مهارت هایی را که نیاز دارد یاد بگیرد. برای میلیونر شدن باید با درماندگی و ناتوانی خود مبارزه کنید.
  • میلیونرهای خودساخته صبور هستند: میلیونرهای خودساخته صبور هستند و می دانند نمی توان یک شبه میلیونر شد. آن ها به شانس وابسته نیستند و برای رسیدن به اهداف مالی خود یک برنامه ی بلند مدت تنظیم کرده اند.

زمانی که بتوانید ایده های غیر معقولی مانند یک شبه پولدار شدن را از ذهن خود پاک کنید میلیونر شدن دیگر غیر ممکن نخواهد بود. (نگاه کنید به شخصیت ثروت ساز)

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

چگونه یک شبه پولدار شویم

ایده هایی برای میلیاردر شدن

هنر ثروتمند شدن در 5 سال

میخواهم میلیونر شوم

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

راز های پولدار شدن

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

راههای یک شبه پولدار شدن. چگونه در نوجوانی پولدار شویم. راه های میلیاردر شدن در ایران. میلیاردر شدن بدون سرمایه. چگونه در خانه پولدار شویم. کسانی که یک شبه پولدار شدند. فیلم چگونه میلیاردر شویم. کتاب چگونه میلیاردر شویم