مرد جذاب از دید زنان


جذابیت پسران در چیست؟

جذب کردن دیگران بسیار آسان است.

من در طول زندگی ام موفق به جذب افراد بسیار زیادی شده ام. شاید همه ی خصوصیات یک مرد جذاب در من وجود نداشته باشد و یا در مواردی اصلا برای جذب کردن دیگران تلاشی نکرده باشم اما موفق شدم با ایجاد و پرورش دادن عادت های به خصوصی در خود برای دیگران جذاب به نظر برسم.

در این مقاله قصد دارم به شما این عادت ها را نشان دهم تا بتوانید برای افراد به خصوص دختران و زنان جذاب باشید.

خصوصیات مرد جذاب

  1. بیشتر از یک مرد باشید: زنان از مردان افسرده، ضعیف و پر از مشکل خسته شده اند. اگر می خواهید زنی را به خود جذب کنید باید شکست ناپذیر و با قدرت باشید. سعی کنید همیشه با ظاهری جسور و شجاع و با قدرت حضور پیدا کنید و نشان دهید توانایی های شما بیشتر از مشکلات زندگی است. شما باید نشان دهید متفاوت از دیگران بوده و با آن ها قابل مقایسه نیستید.
  2. در مورد خودتان با شجاعت صحبت کنید: مغز انسان بسیار پذیرای تلقین ها می باشد. یکی از رفتارهای جذاب مردانه این است که خودتان را متخصص در یک یا چند چیز نشان دهید. نکته این است که هنگام صحبت در این مواقع باید در بالاترین سطح از اعتماد به نفس قرار داشته باشید. این مورد یکی از مهم ترین معیارهای جذابیت پسر از نظر دخترها می باد.
  3. مغرورانه شوخی کنید: مطالعات نشان داده است یکی از معیارهای جذابیت پسر برای دختر مغرور و عبوص بودن است. اما زیاده روی در این مورد نیز می تواند نتیجه ی برعکس داشته باشد. درواقع باید غرور مردانه را با کمی حس شوخ طبعی ترکیب کنید. پس بهتر است شوخ طبعی شما به گونه ای باشد که طرف مقابل متوجه نشود جدی هستید یا شوخی می کنید. با این کار می توانید ذهن دختر ها را به خود مشغول کنید و زمانی که فردی به شما فکر کند بیشتر به شما جذب می شود.
  4. کمی اسرار آمیز باشید: افراد قابل پیش بینی خسته کننده هستند. وقتی چیزی یا کسی مدام جلوی چشمتان باشد و همه چیز را در مورد او بدانید دیگر جذابینی برای شما نحواهد داشت. یکی از راه های جذابیت مردانه مرموز بودن است. اسرار آمیز بودن کنجکاوی و توجه طرف مقابل را جلب می کند. پس همه چیز را در مورد خودتان افشا نکنید. اسرار آمیز بودن کنکجاوی دختر مورد علاقه تان را نسبت به شما تحریک کرده و باعث می شود برای در کنار شما بودن انگیزه داشته باشد.
  5. رویاهایتان را بیان کنید: یکی از معیارهای جذابیت پسرها برای دختران موفقیت، ثروت و موقعیت اجتماعی است. اما اگر هنوز به ثروت و موفقیت کافی دست پیدا نکرده اید نگران نباشید. رویاهاتان را بیان کرده و به دختر مورد علاقه تان نشان دهید می خواهید در آینده به چه چیزهایی برسید.
  6. استفاده از نطریه ی تایید اجتماعی: طبق نظریه ی تایید اجتماعی هرچیزی که برای اکثر افراد با ارزش باشد برای دیگران نیز با ارزش جلوه می کند. دیگران را متقاعد کنید شما فردی خواستنی هستید. این باعث جذاب تر شدنتان خواهد بود.
  7. قدرت عاطفی خود را نشان دهید: ممکن است تصور کنید زنان عاشق مردانی احساساتی می شوند اما این مورد در بیشتر زنان کاملا برعکس است. زنان عاشق مردانی هستند که می توانند کنترل احساسات و مشکلات زندگی شان را در دست بگیرند و توانایی های شخصی شان زیاد باشد. به او نشان دهید قدرت عاطفی و توانایی شما در کنترل امور زندگی تان بسیار زیاد است.
  8. متفاوت باشید: از خصوصیات مرد جذاب متفاوت بودن است. برای اینکه جذاب به نظر برسید لازم نیست مانند دیگران باشید کمی متفاوت عمل کنید. جذاب ترین نوع لباس مردان از نظر زنان متفاوت لباس پوشیدن است. حتی چهره جذاب مردانه می تواند چهره ای متفاوت با دیگران باشد. البته این تفاوت ها نباید به شکلی باشد که دیگران شما را مسخره کنند.
  9. یاد بگیرید کاریزماتیک باشید: بر خلاف اعتقادات رایج داشتن شخصیت کاریزماتیک می تواند آموخته شود. یاد بگیرید چگونه با لحنی قاطع و مطمئن صحبت کنید و حضورتان تاثیرگذار باشد.

اگر به دختری علاقه ندارید او را به خود جذب نکنید

یاد بگیرید چگونه جذاب باشید، خصوصیات مرد جذاب را بدانید و در مورد معیارهای جذابیت پسران از نظر دختر ها مطالعه کنید اما این دانش را برای کسی که دوستش ندارید به کار نگیرید زیرا قلب او را خواهید شکست. اگر می دانید جذابیت پسران در چیست آن را برای کسی که استفاده کنید که واقعا به او علاقه داشته باشید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

معیار های زیبایی مردان

روانشناسی جذابیت ظاهر

زنان از چه مردانی بدشان می آید؟

افزایش اعتماد به نفس

معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان

زنان جذب چه مردانی می شوند

چرا چهره خشمگین جذاب است؟

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند