چگونه در نوجوانی پولدار شویم

چگونه در نوجوانی پول در بیاوریم؟

چگونه می توان خیلی سریع و در طی چند سال ثروتمند شد؟ (نگاه کنید به چگونه به سرعت پولدار شویم )

قبل از اینکه به سوالات بالا پاسخی بدهیم ابتدا باید یک سوال مهم از خود بپرسید: چرا باید مقاله ی من را بخوانید و به توصیه های من گوش دهید؟

زیرا من توانستم در سن جوانی و در مدت کوتاهی درامد خود را چندین برابر افزایش دهم.

اگر این برای شما کافی است برای اینکه بدانید چگونه در نوجوانی پولدار شوید این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

چرا اکثر مردم در جوانی ثروتمند نیستند

اکثر مردم ترجیح می دهند با دنبال کردن دیگران راه کم خطری را طی کنند. بیشتر مردم راه خانواده یا دوستانشان را انتخاب کرده و اصلا در مورد نتیجه ی آن فکر نمی کنند.

اگر می خواهید در سن نوجوانی ثروتمند شوید، باید بدانید که دنبال کردن راه دیگران شما را به مقصدی مشابه با آن ها می رساند. از آنجایی که بیشتر مردم ثروتمند نیستند، پس دنبال کردن راه ان ها نیز شما را ثروتمند نمی کند.

اگر می خواهید خیلی زود و در نوجوانی ثروتمند شوید، باید راه دوستان و بستگان خود را فراموش کرده و راه خودتان را پیدا کنید.

باورهایی که برای ثروتمند شدن در نوجوانی نیاز دارید

تنها تفاوت میان ثروتمندان و فقیران سیستم اعتقادی و باورهای آن ها می باشد. (نگاه کنید با نابودی باورهای غلط استعدادهای پنهان خود را آزاد کنید)

اگر فردی با سیستم اعتقادی و باورهای درست تمام پولش را از دست داده باشد دیر یا زود دوباره آن را به دست می آورد و بار دیگر ثروتمند می شود. والت دیزنی دو بار ورشکست شد و اکنون بزرگترین صنعت انیمیشن دنیا را دارد.

پس برای اینکه در نوجوانی ثروتمند شوید باید باورهای خود را با درک موارد زیر اصلاح کنید:

  • شغلتان به سختی می تواند شما را ثروتمند کند: با شغلتان ممکن است بتوانید یک ماشین خوب بخرید اما نمی توانید یک جت شخصی داشته باشید، مگر اینکه کسب و کار خودتان را راه بیندازید. برای ثروتمند شدن باید کسب و کار خودتان را داشته باشید.
  • باید آزمون و خطا انجام دهید: همه ی افراد موفق می دانند که موفقیت با اولین تلاش به دست نمی آید و کلید رسیدن به راه درست آزمون و خطا می باشد.
  • شانس هیچ ارتباطی با ثروتمند شدن ندارد: افراد ثروتمند هیچ گاه خودشان را سرزنش نکرده اند. آن ها هیچ وقت به این فکر نکردند که ” شروع خوبی نداشتم” یا ” خوش شانس نبودم” و عوامل خارجی را برای شکست هایشان مقصر نشناختند. اگر می خواهید در سن نوجوانی ثروتمند شوید، باید مسئولیت کامل زندگی خود را بپذیرید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

راز های پولدار شدن

چگونه به راحتی پولدار شویم

پولدار شدن از طریق اینترنت

پولدار شدن در کمترین زمان

چگونه یک شبه پولدار شویم

راه های پولدار شدن در زمان کوتاه

شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارت های زیر به این مقاله رسیده اید:

چگونه در خانه پولدار شویم. چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم. چگونه بدون سرمایه پولدار شویم. چگونه پولدار شویم. چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم. می خواهم پولدار شوم چگونه. چگونه پولدار شویم+pdf. چگونه در نوجوانی پول در بیاوریم