احساس میکنم همه چیز در برابر من است

آیا تا به حال احساس کرده اید همه چیز در برابر شماست؟

من مطمئن هستم که حداقل یک بار در زندگی خود احساس کردید همه چیز در برابر شماست. من می دانم چه احساس دارد وقتی متوجه می شوید هیچکس از شما حمایت نکرده و همه شما را سرکوب می کنند.

در چنین مواقعی، بیشتر مردم احساس می کنند می خواهند تسلیم شوند. تعداد زیادی از آن ها در واقع تسلیم می شوند و هرگز نمی توانند دوباره تلاش کنند.

اما افراد باید از خودشان پرسید یک سوال از خود بپرسند؛ آیا افراد موفق با چنین سرکوب ها و رد شدن هایی مواجه نشدند؟

آیا افراد موفق احساس نکرده اند همه چیز در برابر آن ها است؟

اسکار پیستروس به این سوال پاسخ می دهد.

اسکار پیستروس راز موفقیت را می داند

اسکار پیستروس ورزشکار آفریقای جنوبی به المپیک 2012 رسید. او جزو واجدین شرایط برای شرکت در مسابقات نیمه نهایی دو 400 متر شناخته شد.

ممکن است این خبر عادی به نظر برسد تا زمانی که بدانید اسکار یک معلول قطع عضو است و پا ندارد!

وقتی اسکار بچه بود، هر دو پایش را از دست داد و مجبور شد با استفاده از پاهای مصنوعی راه برود. این ناتوانی او را متوقف نکرد و به بازی تنیس و راگبی (نوعی فوتبال آمریکایی) روی آورد!

پس از یک آسیب جدی در ناحیه ی زانو، او تصمیم گرفت بازی راگبی را کنار بگذارد.

اکنون اجازه دهید کمی مکث کرده و در مورد شما صحبت کنیم.

آیا هنوز هم اعتقاد دارید کل دنیا برعلیه شما است؟ اگر اسکار وقتی زانوهایش آسیب دید به من پیام میداد و این جمله را می گفت او را باور می کردم اما چه مانعی در مقابل شما باعث شده است بگویید همه چیز در برابرتان قرار دارد؟

این آسیب اسکار را متوقف نکرد، او تصمیم گرفت که انعطاف پذیر باشد و دونده شود. اسکار به یکی از معروف ترین دونده های دنیا تبدیل شد، نه فقط به دلیل استقامت آهنین بلکه به دلیل مدال ها و افتحاراتی که دریافت کرد.

امروز اسکار ثابت کرده است هیچ نیرویی در زمین نمی تواند فردی با استقامت آهنین را متوقف کند. اسکار یکی از سریع ترین دونده ها در جهان است اما او پا ندارد!

چگونه به خواسته های خود در زندگی برسیم

بعضی افراد پولدار می شوند و دیگران بهانه می آورند.

بعضی افراد رکورد دار می شوند و دیگران با فشار مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کنند.

بعضی افراد موفق می شوند و دیگران بدبختی شان را تحمل می کنند.

تفاوت بین دو گروه تمایل به موفقیت با هر قیمتی است. وقتی سال ها پیش تمام پولم را در بازار سهام از دست دادم، می توانستم بگویم که همه چیز علیه من است و همه ی اطرافیان هم این موضوع را باور می کردند.

اما من تسلیم نشدم و توانستم بعد از چند سال سخت کوشی با یک کسب و کار آنلاین به درآمد خوبی برسم.

اگر شما امروز با اسکار رقابت کنید قطعا او برنده خواهد شد! شما دو پا دارید و او هیچ پایی ندارد، اما او برنده خواهد شد زیرا او دارای استقامتی آهنین است.

پیامی که می خواهم به شما بدهم این است: شما هیچ بهانه ای ندارد.

من می دانم که زندگی سخت است، من می دانم که بسیاری از چیزها در حال حاضر در برابر شما هستند، اما من همچنین می دانم که اگر شما با استقامت ادامه دهید، انعطاف پذیر شدید و شکست را نپذیرید، یک روز موفق خواهید شد.

زندگی منصفانه است، اما زمانی با مردم منصفانه برخورد می کند که آن ها تصمیم و اراده ی خود را نشان دهند. (نگاه کنید به چگونه اراده قوی داشته باشیم)

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

راه های رسیدن به موفقیت چیست

طرز فکری که شما را به موفقیت می رساند

اشتیاق برای موفقیت

راه های رسیدن به موفقیت چیست

موفقیت بعد از شکست

چگونه موفقیت را کسب کنیم