موفقیت سن و سال نمی شناسد

دیروز‌ یکی‌ از‌ خوانندگان نوین‌بینش به من پیام داد:

“من از کارم‌ راضی نیستم و‌افسرده شده ام و فکر می کنم در این زمان دیگر سنم برای شروع دوباره بالا رفته و‌ خیلی دیر است”.

من می دانم که موفقیت سن و سال نمی شناسد و سن شما نمی تواند مانع موفق شدنتان شود اما چون متقاعد کردن‌ دیگران نیاز به دلایل و‌ مدارک محکم دارد تصمیم گرفتم این دلایل را برای شما شرح دهم.

اگر فکر‌ می کنید سن‌ شما برای موفق شدن‌‌‌ زیاد است پیشنهاد می‌کنم داستان موفقیت افرادی که در سن ‌بالا موفق شده اند را مطالعه کنید. بعضی از‌ آن ها حرفه و شغل خود را در ۵۰ سالگی و بعضی‌ دیگر‌ در ۷۰ سالگی‌ تغییر‌‌ داده اند.

فکر می کنید‌ سن شما برای شروع دوباره زیاد‌ است؟ پس این مقاله را تا پایان‌ دنبال کنید.

افراد مشهوری که در سن بالا موفق شدند

  1. سرهنگ سندرز، در ۶۵ سالگی‌ شروع کرد: این نام ممکن است خیلی معروف نباشد اما برند او‌ را همه ی دنیا می‌شناسند. مرغ سرخ شده ی کنتاکی در سن‌ ۶۵ سالگی توسط سرهنگ سندرز تاسیس شد. سرهنگ سندرز در آن سن به سختی تلاش کرد‌‌ دستورالعمل خود را به‌ رستوران ها بفروشد و هزاران‌‌ بار‌ توسط آن ها رد شد تا به موفقیت رسید. فکر می‌کنید‌ سن شما برای شروع دوباره دیر است؟ پس به یک‌‌ رستوران KFC بروید، یک مرغ سوخاری بخورید تا انگیزه بگیرید.
  2. پیتر مارک در سن ۷۳ سالگی شروع کرد: این خط از ویکی پدیا کپی شده است: “او برای انتشار فرهنگ جامع عبارات و اصطلاحات انگلیسی (فرهنگ ROGET)، مجموعه ی کلیدی از کلمات مرتبط به هم، در سال 1852 شناخته شده است.” ویکی پدیا اشاره نکرده است که پیتر فرهنگ جامع خود را در سن 73 سالگی منتشر کرد و مشهور شد. شما چند سالتان است که اعتقاد دارید برای موفقیت دیگر دیر شده است؟

رسیدن به موفقیت سن و سال نمی شناسد

شما چند سالتان است؟ ۴۰؟ ۵۰؟ ۷۰؟ ۹۰؟

اصلا اهمیت ندارد.

موفقیت هیچ ربطی به‌ سن و‌ سال ندارد. شما باید باور‌ داشته باشید می توانید شروع کنید و استقامت داشته باشید.

چیزی که بین همه ی افراد در داستان های بالا مشترک است باورهای آن ها می‌ باشد. آن ها باور کرده اند که در هر سنی می‌توانند موفق شوند. آن ها می دانند که سن فقط یک ‌عدد است و‌آن ‌ها باور دارند که هر‌کسی می تواند با تلاش زیاد موفق شود. (نگاه کنید به رسیدن به موفقیت با تلاش)

داستان‌ موفقیت افراد مختلف در سراسر جهان و در همه ی گروه های سنی مشابه است. شاید نام آن ها متفاوت باشد اما داستان همه ی آن ها یک پیام را می رساند.

فردی که به خودش باور دارد، تلاش می کند، بهترین خود را نشان می‌ دهد‌ و دیگران او را سرکوب می کنند، اما بالاخره یک نفر پیدا می شود کار او را تایید کند و در نهایت به موفقیت می رسد. (نگاه کنید به 5 راهکار ساده برای رسیدن به خودباوری)

سن شما برای موفقیت زیاد نیست.

 

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائرة المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. سایت نوین بینش یک سایت پژوهشی است که در زمینه روانشناسی تجاری، مدیریت، روانشناسی عشق، کارآفرینی و موفقیت فعالیت می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

5 مرحله برای کسب درآمد مطمئن از اینترنت

چگونه موفقیت را کسب کنیم

راه سریع موفقیت

چگونه به موفقیت مالی برسیم

چگونه در کسب و کار موفق شویم

ایجاد انگیزه برای موفقیت

راه های رسیدن به موفقیت چیست

موفقیت و زمان