راه های عاشق کردن دیگران: تغییر افکار

جذب افراد با ذهن

آیا می توان افکار دیگران را در جهت علاقه مندی به شما تغییر داد؟

به نظر شما عشق یک اتفاق تصادفی است یا یک مسئله ی قابل کنترل؟

ایا جذب افراد با ذهن امکان پذیر است؟

جهان شامل قوانین دقیق و مشخصی است که هیچگاه تغییر نمی کنند. مثلا اگر یک تکه چوب را روی آب قرار دهید همیشه شناور می ماند اما اگر یک میخ فلزی را روی آب قرار دهید در آن فرو می رود.

عشق نیز قوانین مشخصی را دنبال می کند اما به دلیل اینکه اکثر مردم نمی توانند با این قوانین رو به رو شوند، خود را به انجام کارهایی مشغول می کنند که با این قوانین در تناسب نیستند.

با ما همراه باشید تا متوجه شوید جذب افراد با ذهن بسیار ساده تر از چیزی است که تصور می کردید. در این مطلب همچنین در مورد جذب شخص مورد نظر با شیوه های ارتباط غیر مستقیم صحبت خواهیم کرد.

عشق چگونه اتفاق می افتد؟

برای اینکه جذب افراد با ذهن و همچنین جذب شخص مورد نظر با شیوه های ارتباط غیر مستقیم را بیاموزیم اول باید با عملکرد ذهن آشنا شویم. برای شناخت بهتر ذهن و روش های غیر مستقیم جذب اجازه دهید یک مثال بزنم:

من گروه موسیقی ۷ باند را تحسین می کنم اما به طور تصادفی چندماهی به آهنگ هایشان گوش نکرده ام. دلیل علاقه من به این گروه موسیقی این است که بعضی آهنگ هایشان با باورهای من طنین انداز می شود؛ یعنی بعضی از کلماتی که به کار می برند همان کلماتی است که گاهی به ذهن من می رسند.

در واقع علاقه ی من به این گروه موسیقی به دلیل علاقه ام به نوع تفکر آن هاست.

اولین بار وقتی با این گروه جذب شدم که در حال مرور آهنگ هایم بودم که به طور تصادفی به یکی از بهترین آهنگ های این گروه برخوردم.

بارها و بارها آن آهنگ را گوش دادم و هر با اشتیاق بیشتری این جمله را با خود تکرار می کردم:” من واقعا این افراد را دوست دارم! آن ها شگفت انگیز هستند.”

و هر بار میزان اشتیاق و علاقه مند به این گروه موسیقی بیشتر می شد؛ گویی ذهن من را تسخیر می کردند و من را بیشتر و بیشتر به خود جذب می کردند.

متوجه شدید چه اتفاقی افتاد؟ چیزی که اصلا در ذهن من هم نبود ناگهان ذهنم را تصرف کرده و حتی مدام برایم جذاب تر می شد.(همچنین نگاه کنید به آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند)

جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم

ربط مثال قبل با جذب افراد با ذهن چیست؟

عشق زمانی اتفاق می افتد که شما در معرض توجه و در دسترس باشید. در دسترس بودن به این معنی که معمولا حضور داشته باشید، قابل دسترس باشید و توجه خود را به صورت غیر مستقیم نشان دهید.(نگاه کنید به جذب کردن فردی که به شما علاقه ای ندارد)

البته این بدین معنا نیست که جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه ای ارتباطی غیر مستقیم مثل دلبری با موبایل از راه دور یا جذب از راه دور با نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه امکان پذیر نیست.

اما چیزی که باعث می شود بتوانید از تکنیک جذب افراد با ذهن استفاده کنید این است که برای طرف مقابل قابل دسترس باشد؛ چه از طریق شبکات اجتماعی، چه در محیط دانشگاه و چه در محیط کار ( نگاه کنید به راه های جذب غیر مستقیم پسران با ۸ تکنیک روانشناختی)

اگر فردی بداند که شانس برقراری رابطه به شخصی خاص را دارد بیشتر به آن شخص فکر خواهد کرد حتی اگر آن شخص خاص در ابتدا علاقه ای به او نداشته باشد.

مرحله بعدی برای جذب افراد با ذهن، عاشق کردن به صورت غیر مستقیم است. شما نمی توانید بروید و به یک نفر مستقیم بگویید که عاشق من شو. پس باید به صورت غیر مستقیم شخص مورد نظر را جذب کنید.

برای اینکه در جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم موفق شوید باید تصویری از خود نشان دهید که در آن نیازهای ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل برطرف شده است.

جذب افراد با ذهن با تکنیک تکرار

پیشتر هم در باره ی این موضوع توضیح داده ام که تکنیک تکرار به راحتی می تواند افکار یک شخص را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع ذهن من پس از چند بار گوش دادن به آن آهنگ، برای گوش دادن به آن برنامه ریزی شد و به این دلیل بارها و بارها این کار را انجام دادم و هر بار اشتیاقم نسبت به آن آهنگ بیشتر شد.

اگر مقاله آنچه روانشناسی در مورد عشق و عاشقی می گوید را خوانده باشید می دانید چطور تصویر یا سیگنالی از خود ارسال کنید که باعث برطرف کردن نیازهای پنهان در سطح ضمیر ناخودآگاه خواهد شد. سپس با تکرار مداوم این تکنیک باعث می شوید ویژگی های جذاب شما بیشتر در ناخودآگاه وی ثبت و ذخیره می شود و درنتیجه بیشتر به شما علاقه مند می شود.

با اجرای این تکنیک حتی اگر طرف مقابل به شما علاقه نداشته باشد به مرور زمان باور هایش نسبت به شما تغییر می کند و علاقه اش مدام به شما بیشتر خواهد شد.

آنچه که اتفاق می افتد به این صورت است: هر چیزی که طرف مقابلتان را به یاد شما بیاندازد مستقیما بر باور های او تاثیر خواهد گذاشت. با وجود اینکه باورها یسیار سخت و محکم هستند اما اگر به اندازه کافی از نیروی جذب افراد با ذهن استفاده شود می توانند بسیار شکننده باشند. اگر شما بتوانید این فشار را اعمال کنید، باور های طرف مقابلتان تغییر کرده و به سمت علاقه مندی به شما پیش می روند.(نگاه کنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه)

جمع بندی

پس به صورت خلاصه می توانیم جذب افراد با ذهن را به ۴ مرحله خلاصه کنیم:

  1. در معرض توجه باشید و نظر و توجه دیگران را جلب کنید.
  2. حضور داشته باشید و در دسترس قرار بگیرید.
  3. روی نیاز های برآورده نشده ی دیگران کار کنید. اگر این کار را عاقلانه انجام دهید برای شما معجزه خواهد کرد.
  4. با تکنیک تکرار عقاید و افکار طرف مقابلتان را تغییر دهید.

نوشته شاهین زند – محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  در سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای تماشای کلیپ های صوتی و وتصویری من – شاهین زند – در پیج انستاگرامم عضو شوید: عضویت در صفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه دیگران را بخندانیم

چگونه جذاب و زیبا باشیم

راه های عاشق کردن پسران مغرور

راه های عاشق کردن دیگران

تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه – آشنایی و ازدواج

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته